Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Ο κατασκευαστης (αυτοκινητου) λεει 110.
Η αντιπροσωπεια ειπε 110 λεει το βιβλιο αλλα εμεις το βαζουμε λιγο πιο κατω (90-100).
2 λαστιχαδες ειπαν 80-90 για ολα τα μοντελα.

αν εχει καποιος αποψη η τι κανει ο ιδιος, τον ακουω :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από jskf16 »

Λενε τα νουμερα αυτα (τα μεγαλα) επειδη στο συνεργειο υπαρχει αεροκλειδο! Αν τυχον και δωσουν αυτες τις δυναμεις και σου τυχει λαστιχο θα ψαχνεις βοηθεια και τροπους μοχλου στο σταυρο για να ξεβιδωσεις ενα μπουλονι , φαντασου οταν θα ειναι 4 ή 5 τα μπουλονια.Οποτε και για αυτο τα σφιγγουν χαμηλοτερα για να μπορει ο οδηγος εκτος συνεργειου να βγαλει τη ροδα και να βαλει τη ρεζερβα!

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Αρα οι λαστιχαδες ειναι πιο σωστοι κατα την αποψη σου η παιζει να ψαχνεις τα μπουλονια; μιλαμε για αποκλισεις 30-40% απο κατασκευαστη.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από jskf16 »

Oxι ρε..... :lol: , εχεις δει εδω στην Ελλαδα να σφιγγουν ποτε με δυναμοκλειδο :mrgreen: θα ειμασταν ολοι στο ΚΑΤ! Στο εξωτερικο εν αντιθεση δε παιζει να δεις να σφιγγουν με το χερι. :roll: .Απο την αλλη αν εχεις δυναμοκλειδο ειναι το καλυτερο ΑΛΛΑ αν σφιξουν με τα κιλα που λες τοτε θες μια προεκταση σιγουρα για μοχλο και επειδη εσυ δε φτανεις :twisted: πρεπει να ανεβειτε στη προεκταση αλλοι 2-3 :!:

Να θυμισω/συμπληρωσω οτι βιδωνουμε/σφιγγουμε αντιδιαμετρικα.Επισης αν θες να δωσεις 110κιλα , δινεις πρωτα τα 100 και μετα παλι απο την αρχη τα υπολοιπα 10.Μη βαζεις τα φορτια απευθειας στο μπουλονι.

Άβαταρ μέλους
HARIS S2
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 879
Εγγραφή: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:05
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από HARIS S2 »

https://postimg.org/image/gr6445mxt/

αυτο πιστευω να σε βοηθήσει αρκετά. το υλικό που χρισιμοποιουμε συνήθως ειναι το 8.8
http://www.youtube.com/watch?v=97DZe27_wTA
καποια κοματια οταν τα ακους, σου ανοιγουν το μυαλο και περναει η ζωη απο μπροστα σου, σε απιστευτες εικονες.............................. και σαν μοτοσυκλετιστης εχω πολλες με καλους ΦΙΛΟΥΣ

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από HEO »

ΠΑΝΤΑ οτι λεει το βιβλιο του κατασκευαστη.....
ΠΑΝΤΑ......

για το αυτοκινητο μαζι με την ρεζερβα εγω κουβαλω και το δυναμοκλειδο
αν με πιασει λαστιχο θα το σφυξω με το δυναμοκλειδο.....

αν αλλαξω λαστιχα οταν παω σπιτι θα ξεσφιξω τα μπουλονια και θα τα σφυξω
με τις ροπες που λεει ο κατασκευαστης....

εχω ακουσει περιπτωσεις για μπουλονια που εφυγαν στο δρομο....
ακομα και ζαντες!!!!

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από lyon »

Οτι λεει ο Τζερυ και ο γενικος κανονας στην Ελλαδα λεει
απο οτο λεει ο κατασκευαστης δινουμε και ενα κλικ παραπανω στο ροποκλειδο.
Σημαντικο και αυτο που λεει ο jsk. Σφιγγουμε αντιδιαμετρικα.
Αφου βαλεις ολα τα μπουλονια και βιδωσεις να πατησουν καλα (και αυτα αντιδιαμετρικα)
μετα αρχιζεις να σφιγγεις με το ροποκλειδο, επισης αντιδιαμετρικα.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Τωρα με μπερδεψατε... οι μισοι λετε κατασκευαστη και οι μισοι πιο κατω :)
Η αληθεια ειναι οτι και σε μενα τα 110 μου φαινονται πολλα, αν ξεμεινεις καπου στο δρομο
συν με την χρηση, σκουριες κλπ γινεται ακομα πιο δυσκολο. Αλλα....


Χαρη ευχαριστω για τον πινακα :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από dimitris pap »

Παίδες με κάνετε και ανησυχω :)
Έχω μηχανες από το 1987, αυτοκίνητα απο 1997 και λόγω χόμπυ ασχολούμαι όλα αυτά τα χρόνια με τη συντήρηση τους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ δυναμοκλειδο (έχω όμως ένα μικρο για σύσφιξεις σε εξαρτηματα carbon για ποδηλατο) Στο αυτοκινητο σφίγγω με το χέρι σταυρωτά, και μετά παταω και μία με το πόδι τα μπουλόνια σταυρωτά πάλι! Στη μηχανή μπροστά μόνο με το χέρι και πίσω δίνω και ένα κλικ με το πόδι!!
Ποτέ δεν παρουσιάστηκε κάτι! :D
Βεβαια οι αναφορές των κατασκευαστών είναι σεβαστές, αφού προκύπτουν μετά από υπολογισμούς οι οποίοι έχουν να κάνουν με ασκουμενες δυνάμεις στα σημεία, διάμετρο και ποιότητα υλικών κλπ.

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από lyon »

Δημητρη δεν το χρειαστηκες επειδη ακριβως ασχολησε απο το 1987
και εχεις αποκτησει πλεον μια σχετικη εμπειρια.
Κωστη,
παρε το ροποκλειδο σου, παρε και τα λαστιχα και πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ.
να σου αλλαξει ελαστικα.
Εκει θα δεις ποσο θα σφιξει τα ελαστικα και θα σεταρεις το ροποκλειδο επιτοπου,
για οποιαδηποτε αλλη φορα τα αλλαξεις μονο σου.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
theovivad
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
Model: FZS600
Model year: 2001
Τοποθεσία: Καβάλα
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από theovivad »

Λόγω ότι στη δουλειά μου χρειάζεται να χρησιμοποιώ δυναμοκλειδο κατά την τοποθέτηση μεγάλων δίσκων κοπής ξύλου και μάλιστα αριστεροστροφου σπειρώματος θεωρώ οτι είναι σημαντικό τόσο για το ίδιο το μηχάνημα αλλά και για την ασφάλεια μας.
Είτε Ν ή lbs είτε και κιλά το μείζον είναι ότι έχεις σημείο αναφοράς (βάση) ώστε άσχετα με το ποιος θα βιδώσει (πολύ δυνατός ή λιγότερο) το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι το ίδιο. Επίσης σχεδόν όλα τα καλά αεροκλειδα εχουν ένδειξη στην καστάνια τους.

Πολύ σωστά αναφέρθηκε οτι βιδώνουμε σταυρωτά και κλιμακωτα.... η δυναμη στο τελος ομως πρεπει σε καθε βιδα να ειναι η σωστη και σε ολες η ιδια. Τσεκαρουμε με την καστανια στο τέλος και με κυκλική φορά προς τα δεξια μια μια ολες και βλεπουμε την ένδειξη στο δυναμοκλειδο.

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ρυθμιση δυναμοκλειδου για αλλαγη τροχου

Δημοσίευση από HEO »

dimitris pap έγραψε:Παίδες με κάνετε και ανησυχω :)
Έχω μηχανες από το 1987, αυτοκίνητα απο 1997 και λόγω χόμπυ ασχολούμαι όλα αυτά τα χρόνια με τη συντήρηση τους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ δυναμοκλειδο (έχω όμως ένα μικρο για σύσφιξεις σε εξαρτηματα carbon για ποδηλατο) Στο αυτοκινητο σφίγγω με το χέρι σταυρωτά, και μετά παταω και μία με το πόδι τα μπουλόνια σταυρωτά πάλι! Στη μηχανή μπροστά μόνο με το χέρι και πίσω δίνω και ένα κλικ με το πόδι!!
Ποτέ δεν παρουσιάστηκε κάτι! :D
Βεβαια οι αναφορές των κατασκευαστών είναι σεβαστές, αφού προκύπτουν μετά από υπολογισμούς οι οποίοι έχουν να κάνουν με ασκουμενες δυνάμεις στα σημεία, διάμετρο και ποιότητα υλικών κλπ.
οπως το βλεπει κανεις.....

ασχολουμε με επισκευες μοτο - αυτοκινητων (και καποτε και πλοιων :mrgreen:) για πανω απο 35 χρονια (για την ακριβεια 37 χρονια)....

τα πρωτα πραγματα που αγορασα πριν ασχοληθω ηταν το βιβλιο του κατασκευαστη, ενα δυναμοκλειδο και χρωμοβαναδιουχα εργαλεια....

για μενα η τελευταια σου παραγραφος ειναι ολο το ζουμι.... :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Τεχνικά θέματα Tips & Tricks”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες