Πίστα Σερρών.
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Τίποτα δεν πρέπει να βρίσκει κάτω. Ούτε μπότα και κυρίως ούτε μασπιέ. Θα ακουμπάνε είτε από λάθος, οπότε είναι λάθος η θέση σώματος, είτε από πολύ πίεση....οπότε....θέλει προσοχή διότι πάλι γίνεται κάτι λάθος.
Το Σεπτέμβριο του 2013 που είχα παει, ο φωτογράφος, ο Χρύσανθος, μου είπε "βγάλε το 2πλό το στάντ." Οπότε και το Σεπτέμβριο του 2015 που ξαναπήγα και το Μάϊο του 2016, ήμουνα χωρίς στάντ. Μ'έχει βγάλει την ψυχή στην καθημερινότητα...αλλά για την πίστα...
Θέλει υπομονή και προσοχή. Ένα πράγμα τη φορά. Δηλαδή να δεις μια φορά τη θέση σώματος, μια φορά τα φρένα, μια φορά τις γραμμές... Όχι όλα μαζί. Με καθαρό μυαλό κι όλα μπορούν να γίνουνε. Έτσι έκανα κι εγώ. Σιγά σιγά ήρθε και η θέση, ήρθαν και οι γραμμές και τα φρένα και οι σωστές στροφές του κινητήρα και φυσικά ήρθε κι ο χρόνος. Και μάλιστα έχει και πολλά περιθώρια βελτίωσης και διόρθωσης αρκετών λαθών. Και το σημαντικότερο, άνετα και με ασφάλεια.
Και όχι, δεν έχει να κάνει με τις κλίσεις των στροφών στην πίστα. Έχουνε βέβαια κάμπερ και βοηθάει...αλλά το ζήτημα για το γόνατο είναι η σωστή θέση σώματος ανεξαρτήτως κάμπερ της ασφάλτου.
Το Σεπτέμβριο του 2013 που είχα παει, ο φωτογράφος, ο Χρύσανθος, μου είπε "βγάλε το 2πλό το στάντ." Οπότε και το Σεπτέμβριο του 2015 που ξαναπήγα και το Μάϊο του 2016, ήμουνα χωρίς στάντ. Μ'έχει βγάλει την ψυχή στην καθημερινότητα...αλλά για την πίστα...
Θέλει υπομονή και προσοχή. Ένα πράγμα τη φορά. Δηλαδή να δεις μια φορά τη θέση σώματος, μια φορά τα φρένα, μια φορά τις γραμμές... Όχι όλα μαζί. Με καθαρό μυαλό κι όλα μπορούν να γίνουνε. Έτσι έκανα κι εγώ. Σιγά σιγά ήρθε και η θέση, ήρθαν και οι γραμμές και τα φρένα και οι σωστές στροφές του κινητήρα και φυσικά ήρθε κι ο χρόνος. Και μάλιστα έχει και πολλά περιθώρια βελτίωσης και διόρθωσης αρκετών λαθών. Και το σημαντικότερο, άνετα και με ασφάλεια.
Και όχι, δεν έχει να κάνει με τις κλίσεις των στροφών στην πίστα. Έχουνε βέβαια κάμπερ και βοηθάει...αλλά το ζήτημα για το γόνατο είναι η σωστή θέση σώματος ανεξαρτήτως κάμπερ της ασφάλτου.
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
@Adulescens_1
Έχε κατά νου ότι ο Μπαλαφούτρε ξύνει στην πίστα κι όχι σε δημόσιο δρόμο, ελπίζω να μη θες να ακουμπήσεις γόνατο στην άσφαλτο στο δρόμο...
Έχε κατά νου ότι ο Μπαλαφούτρε ξύνει στην πίστα κι όχι σε δημόσιο δρόμο, ελπίζω να μη θες να ακουμπήσεις γόνατο στην άσφαλτο στο δρόμο...
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Δεν έχω ξύσει ποτέ (11 χρόνια και 110.000χλμ με την ίδια μηχανή), και δεν προσπάθησα δηλαδή, να ξύσω στο δρόμο. Αν μπείς μια φορά στην πίστα των Σερρών...μέσα στο μυαλό σου ξεκλειδώνει κάτι...και δεν ασχολείσαι με το τι μπορείς να κάνεις στο δρόμο. Αλλάζεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Τετ 04 Νοέμ 2015, 11:30
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Πιστεύω ετσι θα ειναι αν καποτε καταφερω και μπω πιστα, παντως ολοι πιστεύουν ότι ενα απλο fz6 δεν μπορει να ανταπεξελθει σε τετοιες συνθηκες κατι που αποδεδειγμένα δεν ισχυει γιατι απ οτι φαινεται τα ορια μιας συνηθισμένης all round μηχανης ειναι πολυ υψηλότερα απ οσο φανταζομαστε
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Το να ξυσεις το γονατο ειναι το τελευταιο που θα πρεπει να σε απασχολει
Υπαρχουν πολλα αλλα πραγματα που αν καταφερεις να βελτιωσεις θα πας πολυ πιο γρηγορα πολυ πιο ανετα και με περισσοτερη ασφαλεια
Υπαρχουν πολλα αλλα πραγματα που αν καταφερεις να βελτιωσεις θα πας πολυ πιο γρηγορα πολυ πιο ανετα και με περισσοτερη ασφαλεια
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
αφηστε τα ξυσιματα και δειτε το θεμα αλλιως ,,,,,και οπως τα λενε μπαλαφ,και φωτης ,,,,,,,,γιατι ετσι ξεκιναμε λαθος και μετα την τρωμε στο πωπουλι και δε ξερουμε απο που μας ηρθε
γνωση συνεση ,αργα και σταθερα !!!!!!!!!!!!!!!!!
γνωση συνεση ,αργα και σταθερα !!!!!!!!!!!!!!!!!
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Τετ 04 Νοέμ 2015, 11:30
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Εννοειται πρωτα απ ολα χρειαζεσαι πολλα πραγματα να μαθεις και πολλες ωρες στην πιστα για να φτασεις μια μηχανη στο οριο απλα στην συγκεκριμενη μηχανη θεωρω πιο δυσκολο το να ξυσεις γι αυτο και εδωσα ευσημα στον bala που τα καταφερνει... +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Re: Πίστα Σερρών.
Σκοπεύει κανεις να συμμετάσχει στο επόμενο track day 5-6 Μαΐου;
Επίσης μια ερώτηση προς ολους οσους εχουν εμπειρία απο πιστα και γνωρίζουν. Τι προτείνετε απο λάστιχα για ενδιάμεση χρήση (ούτε βόλτα, ούτε ρυθμοί αγώνα) για το διήμερο στην πιστα των Σερρων; Με τι ρυθμο φθείρονται; Βγαίνει το διήμερο με ενα σετ;
Επίσης μια ερώτηση προς ολους οσους εχουν εμπειρία απο πιστα και γνωρίζουν. Τι προτείνετε απο λάστιχα για ενδιάμεση χρήση (ούτε βόλτα, ούτε ρυθμοί αγώνα) για το διήμερο στην πιστα των Σερρων; Με τι ρυθμο φθείρονται; Βγαίνει το διήμερο με ενα σετ;
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Υπαρχουν λαστιχα με ενδειξεις για track αλλα και για δρομο.
Ενα τετοιο απο Dunlop ειναι το D212 σε endurance το πισω και soft ή medium μπροστα.
Θα πρεπει να προσεξεις πολυ τις πιεσεις σε αυτα τα συγκεκριμενα.
Επειδη απο οτι καταλαβαινω δεν εισαι συχνος πελατης της πιστας,
θα προτεινα 30 μπροστα και 28 με 30 πισω για αρχη (οι αγωνιζομενοι θα εβαζαν 18-19 πισω!!!)
και ναι θα σου βγαλουν 2ημερο.
Ενα τετοιο απο Dunlop ειναι το D212 σε endurance το πισω και soft ή medium μπροστα.
Θα πρεπει να προσεξεις πολυ τις πιεσεις σε αυτα τα συγκεκριμενα.
Επειδη απο οτι καταλαβαινω δεν εισαι συχνος πελατης της πιστας,
θα προτεινα 30 μπροστα και 28 με 30 πισω για αρχη (οι αγωνιζομενοι θα εβαζαν 18-19 πισω!!!)
και ναι θα σου βγαλουν 2ημερο.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: Πίστα Σερρών.
Οντως ειναι πρώτη μου επαφη στην πιστα με μηχανή δρομου. Εκανα αρκετά χρόνια μοτοκρος στο παρελθον και καποιες συμμετοχές με αυτοκίνητο σε πίστες. Οποτε εχω μια ιδέα της χαοτικής διαφοράς μεταξύ πιστας/δρομου. Φοραω εδω και λιγους μηνες τα pilot 2ct της michelin, δεν εχω προσεξει αν εχουν ένδειξη track που είπες αλλα θα το ελενξω. Δεν περιμενω θαύματα φυσικά απο ενα ζευγαρι λαστιχα δρόμου αλλα να μη σαπουνιαζουν και στους δυο γυρους ας πουμε.
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Μια χαρα ειναι για 1η σου φορα στην πιστα, ορμα
αν λαβεις συμμετοχη σε οργανωμενο trackday θα σε βοηθησουν οι τεχνικοι
με τις πιεσεις και σιγα-σιγα θα αρχισεις να αποκτας και προσωπικη αποψη
τοσο για τις πιεσεις οσο και για το ειδος ελαστικων
Καλα να περασεις
αν λαβεις συμμετοχη σε οργανωμενο trackday θα σε βοηθησουν οι τεχνικοι
με τις πιεσεις και σιγα-σιγα θα αρχισεις να αποκτας και προσωπικη αποψη
τοσο για τις πιεσεις οσο και για το ειδος ελαστικων
Καλα να περασεις
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
Lyon εγγύηση.....
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
Re: Πίστα Σερρών.
Σε ευχαριστώ πολυ για τα ενθαρρυντικά σου λογια Εμαθα οτι εχει και μεγαρα τωρα την καθαρα δευτερα, οποτε δηλωσα συμμετοχή να παρω το βάπτισμα πριν την πιστα των Σερρών. Ελπιζω να συναντησω και άλλα μέλη
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πίστα Σερρών.
καλή διασκέδαση,
μην υπερεκτιμήσεις τις δυνατοτητες σου. Πίεσε το όταν είσαι έτοιμος και όχι απο την αρχή γιατί "μπήκες πίστα"
μην υπερεκτιμήσεις τις δυνατοτητες σου. Πίεσε το όταν είσαι έτοιμος και όχι απο την αρχή γιατί "μπήκες πίστα"
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Πίστα Σερρών.
Σε ευχαριστώ φιλε,
Μπήκα, δεν μας επετρεψε ο καιρός να κανουμε παραπανω απο 4 session αλλα ηταν σουπερ! Βουρ για Σέρρες , ελπιζω να ακολουθήσουν κι αλλοι.
Μπήκα, δεν μας επετρεψε ο καιρός να κανουμε παραπανω απο 4 session αλλα ηταν σουπερ! Βουρ για Σέρρες , ελπιζω να ακολουθήσουν κι αλλοι.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες