Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Καθημερινές συζητήσεις σχετικα με μοτό , απόψεις , εντυπώσεις , νέα μοντέλα
Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από jskf16 »

πηγη motomag.gr

Τον περασμένο Απρίλιο, όταν δοκιμάσαμε το Yamaha MT-09 Tracer, ήρθαμε αντιμέτωποι μ' ένα πρόβλημα που μας παρουσιάστηκε αναπάντεχα. Ζήσαμε δηλαδή την στιγμή ακριβώς της δημιουργίας του. To τιμόνι του Tracer άρχισε να κουνά μετά τα 180Km/h, όταν λίγο πριν πήγαινε με άνεση στην τελική του, χωρίς κανένα πρόβλημα. Είχαμε γράψει τότε, στο τεύχος 546 - Μάιος 2015, ότι η μοτοσυκλέτα κουνούσε μετά τα 180Km/h, και μάλιστα σε ξεχωριστό BOX, με κόκκινο χρώμα για να ξεχωρίζει, και αυτή ήταν μία από τις πρώτες αναφορές σε ολόκληρο τον κόσμο, γι’ αυτό το θέμα. Από τότε έχουμε ξανά αναφερθεί στο κοσκίνισμα του Tracer, όπως έπραξαν αργότερα αι κάποιοι από τους ιδιοκτήτες του, όταν άρχισαν να γράφουν χιλιόμετρα, όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή – αρχή. Για να υπάρχει συγκεντρωμένο ολόκληρο το ιστορικό, με όσα διαπιστώσαμε εμείς, την επικοινωνία μας με την Yamaha και τις αναφορές ορισμένων ιδιοκτητών.

Το κόκκινο Tracer που δοκιμάσαμε στις αρχές του χρόνου, ήταν ένα από τα πρώτα που είχαν έρθει, με λιγότερα από χίλια χιλιόμετρα στο κοντέρ. Φορούσε Dunlop Sportsmart, αλλά την πρώτη έκδοσή τους, όχι τα Sportsmart II. Το περισσότερο που είδα στο κοντέρ, ήταν 224 κι αυτό σε κατηφόρα, γιατί αυτά τα χιλιόμετρα δεν έρχονται γρήγορα και χρειάζεσαι απόσταση. Στην περιοχή των διακοσίων είκοσι πήγα πολλές φορές, γιατί ήθελα να δω πώς τα πιάνει και πώς συμπεριφέρεται. Δεν κούνησε ποτέ. Μετά άρχισαν οι σούζες, χωρίς καμία από αυτές να ακολουθείται από απότομη προσγείωση, και αρκετές ακόμα φορές που το Tracer πήγε μέχρι τα 224-225. Αναφέρομαι στην ένδειξη του κοντέρ βέβαια, αφού η πραγματική ταχύτητα είναι πολύ μικρότερη, και η απόκλιση μεγαλώνει όσο ανεβαίνουν τα νούμερα στην ευμεγέθη οθόνη των οργάνων. Το Tracer δεν ξεπερνά τα 208Km/h λόγο κόφτη ταχύτητας. Συνολικά στο τέλος είχαμε ήδη περάσει δέκα μέρες με μεγάλες αποστάσεις, δικάβαλο ταξίδι, σούζες κτλ… Κανένα κούνημα ποτέ.

Μετά όμως ήρθε η ώρα των μετρήσεων!

Η διαδικασία των μετρήσεων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δοκιμής του περιοδικού, όπως και η δυναμομέτρηση και το ζύγισμα, πρακτικές που – δυστυχώς για την διατήρηση του ανταγωνισμού- είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που τις πραγματοποιούμε. Ξεκινήσαμε λοιπόν να μετράμε την επιτάχυνση από στάση με το Tracer και αμέσως μετά, τον ρυθμό επιβράδυνσης. Ολοκληρώσαμε το φρενάρισμα και αρχίσαμε την διαδικασία μέτρησης των ρεπρίζ, και εκεί παρουσιάστηκε το πρόβλημα για πρώτη φορά. Επιταχύνοντας δυνατά, το Tracer ξεκινούσε ένα έντονο κοσκίνισμα που δεν το έκανε προηγουμένως, ακόμα και όταν επιταχύναμε με τον ίδιο ρυθμό. Οπότε δεν ήταν η επιτάχυνση η αιτία του προβλήματος… Μετρήσαμε τις ρεπρίζ, όχι όμως χωρίς φόβο, καθώς έπρεπε να κρατάμε το γκάζι τέρμα ανοικτό, όσο το τιμόνι δεν ήταν καθόλου σταθερό… Και για επιβεβαίωση ότι δεν ευθυνόταν ο ρυθμός επιτάχυνσης, το Tracer συνέχισε το κοσκίνισμα, κάθε φορά που άγγιζε εκείνα τα χιλιόμετρα. Όσο συνέχιζε να γράφει χιλιόμετρα, το πρόβλημα εμφανιζόταν όλο και νωρίτερα. Για εμάς η διαφορά ήταν μεγάλη, ακριβώς γιατί νιώσαμε τη στιγμή που συνέβη, έχοντας και την σύγκριση άμεσα, έτσι όπως παρουσιάστηκε σε εμάς το πρόβλημα.

Επιστρέψαμε την μοτοσυκλέτα, επισημάναμε το πρόβλημα και περιμέναμε απάντηση για την αιτία που συνέβησαν τα παραπάνω.

Δέκα μέρες μετά όμως, κι ακόμα δεν υπάρχει πόρισμα. Και δεν υπάρχει πόρισμα, γιατί παρά την δοκιμή των ανθρώπων της Yamaha, το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε ξανά! Καθώς όμως είχε προηγηθεί και αλλαγή ελαστικών, θεωρήσαμε – από τη στιγμή που τίποτα άλλο δεν βρέθηκε – ότι ευθυνόντουσαν τα ελαστικά. Μια κατασκευαστική αστοχία στο ελαστικό, είναι πολύ πιθανό να εξηγεί το πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιωθεί, παρά μόνο με την απαγωγή σε άτοπο. Από τη στιγμή που όλα είναι καλά, και μονάχα τα ελαστικά διαφέρουν, άρα έφταιγαν τα ελαστικά. Άλλωστε μόλις πριν λίγο καιρό, είχαν αναφερθεί κατασκευαστικά λάθη σε συγκεκριμένες παρτίδες Continental, που οδήγησαν μάλιστα την KTM να συζητά αλλαγή στην πρώτη τοποθέτηση. Δεν είχε άμεση σχέση με την περίπτωση του Tracer, απλά αυτό το περιστατικό αποδεικνύει ότι τέτοια πράγματα συμβαίνου, και ήταν μέρος της ειδησεογραφίας των ημερών… όλα τα στοιχεία εκείνη τη στιγμή συνηγορούσαν ότι ένα κατασκευαστικό λάθος του ελαστικού, είναι μια πιθανή εξήγηση.

Το θέμα είναι ότι μέχρι να μετρήσουμε φρένα, δεν είδαμε κανένα κοσκίνισμα στο τιμόνι και η μοτοσυκλέτα είχε γράψει τότε, άλλα χίλια χιλιόμετρα.

Με τον χρόνο να πιέζει για την έκδοση του τεύχους, δημοσιεύουμε την δοκιμή και γράφουμε σε ξεχωριστό μποξάκι, κατακόκκινο να φαίνεται, αυτό ακριβώς που είδαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Άλλες δέκα μέρες μετά, και σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία, μαθαίνουμε ότι τελικά εντόπισαν το πρόβλημα. Από ένα μικρό λάθος, εξέτασαν την πρώτη φορά διαφορετικό Tracer, από εκείνο που τους επιστρέψαμε. Το Tracer που είχαμε για δοκιμή, πήγε στην Κρήτη σε test ride και μετά από λίγο, άρχισε να κουνά από τα 100-120 ακόμα, πράγμα που οι υπεύθυνοι διαπίστωσαν αμέσως, και έβγαλαν κατευθείαν από την ομάδα των test rides, για λόγους ασφαλείας. Είχαν δύο κόκκινα Tracer για δοκιμή, και όταν επιστρέψαμε εμείς το ένα από αυτά επισημαίνοντας το πρόβλημα, εκ παραδρομής ελέγχθηκε διαφορετική μοτοσυκλέτα, που δεν το παρουσίαζε. Πιθανότατα γιατί δεν είχε κάνει όσα εμείς είχαμε υποβάλει την δίδυμη αδερφή της, κάνοντας το πρόβλημα να βγει γρηγορότερα στην επιφάνεια… Στην εξέταση της αντιπροσωπίας, διαπιστώθηκε ότι το ρουλεμάν του λαιμού χρειαζόταν ρύθμιση, και πράγματι αμέσως μετά από αυτό, η μοτοσυκλέτα που σε εμάς ξεκίνησε το κοσκίνισμα έπειτα από δυνατό φρενάρισμα, ήταν και πάλι σταθερή. Και παρέμεινε σταθερή, έπειτα από αρκετά απότομα φρεναρίσματα, όπως ζητήσαμε από την Yamaha να την υποβάλλει… Άλλωστε το συγκεκριμένο Tracer συνέχισε τα test rides και αφού έγραψε και άλλα χιλιόμετρα δοκιμών, επέστρεψε στα χέρια μας, πριν από δύο μήνες, όταν το χρειαστήκαμε για τις ανάγκες μιας συγκριτικής δοκιμής, με τις υπόλοιπες της κατηγορίας. Στις μέρες που το είχαμε στη διαθεσή μας, δεν διαπιστώσαμε ξανά το πρόβλημα.

Στο διαδίκτυο όμως, σε forum και στην ηλεκτρονική επικοινωνία του περιοδικού, υπήρχαν παράπονα από ιδιοκτήτες, που είχαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με αυτό που κι εμείς διαπιστώσαμε. Έπειτα αρχίσαμε να βλέπουμε τέτοιες μεμονωμένες περιπτώσεις και σε άλλες χώρες, τόσο με μια πρόχειρη ματιά στο internet, όσο και πιο επιστεμμένα. Επικοινωνώντας οι ίδιοι με συναδέλφους του εξωτερικού, που μπορεί να μην γνώριζαν το πρόβλημα αλλά είχαν ακούσει και αυτοί μεμονωμένες περιπτώσεις, είδαμε ότι τελικά δεν ήταν κάτι τυχαίο. Ποιος ξέρει, ίσως τα ρουλεμάν τιμονιού κάτω από έντονη χρήση, όπως συνεχή δυνατά φρεναρίσματα και απότομες επιταχύνσεις, να ξεσφίγγουν και να θέλουν ρύθμιση, ίσως αν συνεχίσεις αυτές τις πρακτικές και μετά την ρύθμιση, να υπάρχει και πάλι το ίδιο πρόβλημα… Για αυτό λοιπόν ψάξαμε και τελικά βρήκαμε ορισμένες περιπτώσεις παραπόνων σε Αμερική, Αγγλία και Ισπανία, μία στην Αυστρία και μετά κάτι μεγαλύτερο: ένα επίσημο γράμμα προς την Yamaha στην Ιταλία, με υπογραφές ιδιοκτητών που ζητούσαν απάντηση στο πρόβλημα που είχαν επισημάνει.

Από την στιγμή που το «ξεσφίξιμο» του λαιμού δεν ήταν κάτι τυχαίο σε εμάς και μόνο, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι που μέχρι στιγμής δεν είχε πράξει άλλο περιοδικό, από όλα όσα ψάξαμε στην Ευρώπη, ζητώντας επίσημες απαντήσεις από την Yamaha. Πράγμα που θα είχαμε πράξει νωρίτερα, αν από την αρχή είχε εντοπιστεί το πρόβλημα, και δεν είχαν μπερδέψει τις μοτοσυκλέτες, όμως δεν υπάρχει κάτι να προσθέσει ο οποιοσδήποτε σ’ αυτό, κι αυτά μπορούν να συμβούν… Ακολουθούν οι ερωτήσεις μας προς την Yamaha, και οι απαντήσεις τους:


Κατά την δοκιμή του Yamaha MT-09 Tracer, και συγκεκριμένα όταν μετρούσαμε τον ρυθμό επιβράδυνσης (μια συγκεκριμένη διαδικασία μέτρησης επιδόσεων, που το περιοδικό υποβάλλει όλες τις μοτοσυκλέτες δοκιμής) αντιμετωπίσαμε αστάθεια κα κοσκίνισμα του τιμονιού. Αυτό είναι κάτι που έχει παρουσιαστεί και σε άλλα MT-09 Tracer;

Μετά τον απαραίτητο έλεγχο που πραγματοποιήσαμε, διαπιστώσαμε ότι στο συγκεκριμένο και μόνον test ride, το ρουλεμάν του συστήματος διεύθυνσης ήταν αρρύθμιστο. Αυτό είναι κάτι σπάνιο, αλλά όχι απίθανο για ένα όχημα του οποίου η διαδικασία στρωσίματος δεν έχει ολοκληρωθεί. Η εργασία ελέγχου και ρύθμισης των ρουλεμάν συστήματος διεύθυνσης είναι μια standard εργασία που εκτελείται ως μέρος της περιοδικής συντήρησης κατά τη διάρκεια του πρώτου service. Αυτό ακριβώς κάναμε μετά την δοκιμή στο συγκεκριμένο, εξαλείφοντας το φαινόμενο που περιγράφετε.

Απαιτείται πιο επισταμένος έλεγχος των ρουλεμάν τιμονιού στο Yamaha MT-09 Tracer, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς MT;

Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Οι μηχανικοί του Συμβεβλημένου Δικτύου μας γνωρίζουν τη σημασία του πλήρους και σωστού ελέγχου κάθε δικύκλου, αμέσως μετά την διαδικασία στρωσίματος. Το πρώτο service του ΜΤ-09 Tracer έχει τις ίδιες απαιτήσεις που έχει κάθε πρώτο service, και οι μηχανικοί μας διαθέτουν άρτια εκπαίδευση και πολύτιμη εμπειρία να φέρουν εις πέρας τις συνήθεις εργασίες.

Με δεδομένο ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραπονιούνται για «κοσκίνισμα» του τιμονιού στις υψηλές ταχύτητες, τι συνιστάτε σε όσους ιδιοκτήτες αντιμετωπίσουν τέτοιο θέμα;

Καταρχήν να στραφούν σ’ ένα Συμβεβλημένο Συνεργείο προκειμένου να αποφανθεί εάν υφίσταται πράγματι πρόβλημα, και εάν ναι, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες. Μήπως αυτό που περιγράφουν ως «πρόβλημα» είναι τελικά κάτι απόλυτα φυσιολογικό – εάν όχι το ζητούμενο - για ένα sport-touring δίκυκλο, με τον χαρακτήρα, την ιπποδύναμη, το βάρος και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Tracer?

Σε περίπτωση που υπάρχει αστάθεια της μοτοσυκλέτας σε υψηλές ταχύτητες, υπάρχουν και άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας που χρειάζονται πρόσθετο έλεγχο, πέραν των ρουλεμάν τιμονιού;

Επιγραμματικά, μερικά από αυτά που πρέπει ως μοτοσικλετιστές να ελέγχουμε όταν πρόκειται να κινηθούμε παρατεταμένα σε υψηλές ταχύτητες με κάθε «όρθιο» δίκυκλο, είναι τα εξής:

• Η ικανότητα και η αντοχή μας για τέτοιου είδους οδήγηση

• Το ντύσιμο αναβάτη και συνεπιβάτη

• Οι αεροδυναμικές ενοχλήσεις που προκύπτουν σε αυτές τις ταχύτητες από άλλα οχήματα, γεωγραφικές ιδιομορφίες ( πλευρικοί άνεμοι, τούνελ κλπ)

• Η κατάσταση όλων των τμημάτων του πλαισίου ( ρουλεμάν τιμονιού - ψαλιδιού, πιέσεις - κατάσταση ελαστικών, σωστή συναρμογή περιφερειακών ( βαλίτσες, ανεμοθώρακας) και άλλα πολλά).

• Η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, σύμφωνα με το φορτίο που φέρει η μοτοσυκλέτα.

• Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχουμε επίγνωση ότι κινούμενοι με ταχύτητες διπλάσιες του συνηθισμένου, οι αντιδράσεις και η γενικότερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας διαφοροποιείται σημαντικά – κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε έτοιμοι και αντίστοιχα «διαφοροποιημένοι».
Ανδρέας Κοσκινάς
Δ/ντης Τεχνικών Υπηρεσιών
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.


Για τον επίλογο, να επισημάνουμε ότι λάβαμε θετική πρόθεση από την πλευρά της Yamaha να εξετάσει τυχών παράπονα ιδιοκτητών, οι οποίοι δεν έχουν παρά να απευθυνθούν στο δίκτυό της, σε περίπτωση που θεωρούν ότι έχουν το παραμικρό πρόβλημα

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από koulis »

κυριε κοσκινα,καντε το ιδιο κ για το θεμα των βολαν/πηνιων στα fz1 2006/2015....
κ αφηστε τα μαρκετινιστικα κ κατινιστικα γραφομενα λογω νεου μοντελου κ φοβουμενοι μειωση των πωλησεων....
μεχρι να το πραξετε αντε μου στα διαλα......

:/abwave::) :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Jericho
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
Model: FZ6 S2
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από Jericho »

Αν παίζει το τιμόνι άλλαξε μπουφάν...

Ντροπή τους, πραγματικά. Σκεφτόμουν πολύ το Tracer, για όταν θα ερχόταν η στιγμή να αλλάξω το FZ6, αλλά με τόσα που ακούω έχω κρυώσει.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από InversionOfControl »

πεφτω απο τα συννεφα :lol: <>3
δεν εχει τελειωμο η κατρακυλα της yamaha στο θεμα ποιοτητα/αξιοπιστια... +:Brick wall=+:](*,)

αλλα μηπως περιμενατε καλυτερη απαντηση απο μια εταιρεια που γνωριζε το θεμα με τα βολαν
και πουλαγε 2 και 3 φορες τα ελαττωματικα ανταλλακτικα στους πελατες της ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4457
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από ilias »

κριμα

χαλια μαυρα ,,,,γ αυτο λενε ολοι Honda


ολα προβληματικα !!!!!!!!

τα λεγε και ο Lari γ αυτο το βγαλε για πουλημα
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από dimitrisfz »

ενταξει, θα μπορουσε να απαντησει η εταιρεια "το μεγιστο οριο ταχυτητας στην Ελλαδα και γενικοτερα ανα την υφηλιο ειναι τα 130χλμ σε αυτοκινητοδρομους", επομενως η μοτοσυκελτα δεν παρουσιαζει κουνημα σε αυτες τις ταχυτητες οποτε και το ΥΜΕ πιστοποιει / συμφωνει οτι το προιον ειναι ασφαλες για χρηση στους δρομους!!!!

Σε περιπτωση ατυχηματος-δυστυχηματος θα ευθυνεται η υπερβολικη ταχυτητα του ανευθυνου μοτοσυκλετιστη.

Κυριοι το πραγμα ειναι απλο.... ή ειστε σοβαρη εταιρεια και πρατετε τα δεοντα.....ή συγκαταλεγεστε στις μπανανοεταιρειες και κρυβεστε πισω απο το δαχτυλο σας οπως ακριβως κανατε και με τα βολαν των FZ1.

Ως κατοχος Tracer, ακομα δεν εχω διαπιστωσει κουνημα τουλαχιστον μεχρι τα 180χλμ που πηγα.
ισως να οφειλεται στο γεγονος οτι αλλαξα λαστιχα κατευθειαν?
ισως στην πιο κοντη double-bouble ζελατινα?
ισως στο βαρος μου?

ακουω οτι βγαζουν χουφτες για να μην κουναει κτλ..... απαραδεκτο...αφου σχεδιαστηκε ετσι... τοτε πρεπει ετσι οπως ειναι το μηχανακι να πηγαινει καρφι....

αρα τι φταιει?
ευαισθητο / ελλατωματικο ρουλεμαν τιμονιου που ξεσφιγγει μολις κλασεις?
σχεδιασμος μοτοσυκλετας οπου η εργοστασιακη χρηση stabilizator θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικη, οπως κανουν αντιστοιχου σχεδιασμου μοτοσυκλετες?
κοντο μεταξονιο?

το θεμα ειναι οτι η ΣΟΒΑΡΗ εταιρεια, οφειλει να το ψαξει και να βρει/καλυψει με εξοδα της, την οποια αστοχια σχεδιασμου της.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
Thanasis_FZ1
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 14:34
Model: FZ1
Τοποθεσία: Αστερισμος της Ανδρομεδας
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από Thanasis_FZ1 »

Κυριοι,η λυση ειναι μια.
Μην αγορασετε ξανα ΥΑΜΑΗΑ για επομενο μοτοσακο, τελος!
Πηγα σημερα σε αντιπροσωπεια ΥΑΜΑΗΑ στην παραλιακη να δω παπι κ ειδε το μπλουζι τσι λεσχεως που φοραγα κ ετσι οπως μιλαγαμε με τον εισαγωγεα του ειπα για τα χαλια της Μοτοδυναμικης οσον αφορα τα βολαν κ τις κινησεις που εχουμε κανει για ανακληση κ με κοιταγε λες κ ειχα ματι στο κουτελο!
Τι διαολο? Αγνοια εχουν η κανουν τον Ιαπωνα?
Που'σαι ρε ΙνβερσιονΟφΚοντρολ νατους ξεβρακωσεις ναουμε!!
Χορος Ρουμπα κ ελια Θρουμπα!!

Άβαταρ μέλους
avatar
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιουν 2010, 16:52
Model: K1300
Model year: 2009
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από avatar »

έχετε απολυτο δικιο αλλα έχω την αίσθηση ότι είναι σύνηθες σε ένα πολύ καινούργιο μοντέλο να βγει ένα η δυο προβλήματα (παιδικές ασθένειες) μέχρι να στρώσει.το βασικό απο εκει και πέρα είναι η στάση της εταιρείας σε αυτό το πρόβλημα. Και η αίσθηση που έχω είναι ότι δε θα επιτρέψει η yamaha να δυσφημιστεί ένα όλοκαινουργιο μοντέλο που απευθύνεται σε έμπειρους αναβάτες όπως έκανε στο fazer 10ετίας.
Προφανώς πολύ κακώς έπραξε στο fazer αλλα όλοι καταλαβαίνουμε ότι το βολάν είναι αποτέλεσμα λιγότερο υπολογισμού οικονομικού και περισσότερο κραξίματος για τη σοβαρότητα του θέματος που δε θα το κάνει στο tracer. Σίγουρα αυτό είναι ίδιον αναξιόπιστης εταιρείας αλλά μην ξεχνάμε κ τα αρκετά βολάν που αλλαχτηκαν σιωπηρα εκτός εγγύησης.
Πιστεύω σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει.....μα πιστεύοντας σε αυτόν τον δημιουργώ,γιατί ανύπαρκτο λέμε ό,τι δεν πεθυμήσαμε αρκετά...
Ν.Καζαντζάκης

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από manos_mas »

dimitrisfz έγραψε:ενταξει, θα μπορουσε να απαντησει η εταιρεια "το μεγιστο οριο ταχυτητας στην Ελλαδα και γενικοτερα ανα την υφηλιο ειναι τα 130χλμ σε αυτοκινητοδρομους", επομενως η μοτοσυκελτα δεν παρουσιαζει κουνημα σε αυτες τις ταχυτητες οποτε και το ΥΜΕ πιστοποιει / συμφωνει οτι το προιον ειναι ασφαλες για χρηση στους δρομους!!!!
δεν μπορει να πει τετοιο πραγμα γιατι κανεις δεν σου απαγορευει να πας σε πιστα και να πιασεις 300 χλμ/ωρα.
Η στην γερμανια το υπαρχει και ελευθερο οριο ταχυτητας . Αρα δεν πληρει τις ευρωπαικες προδιαγραφες

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από dimitrisfz »

:arrow: avatar

τα βολαν που αλλαχθηκαν εκτος εγγυησης ηταν επι το πλειστον εντος 4ετιας απο την 1η αδεια της μοτοσυκλετας και υπηρχε νομικη υποχρεωση.... για αυτο αλλαχθηκαν και υπο προυποθεσεις (σερβις σε εξουσιοδοτημενο κτλ κτλ)

:arrow: manos_mas

προφανως και κανω πλακα Μανο :mrgreen: :/abwave::)

και για να την συνεχισω, η απαντηση στο επιχειρημα σου ειναι "η μοτοσυκελτα ειναι σχεδιασμενη για δρομους και οχι για πιστα, για πιστα υπαρχει η σειρα R οπως και για υψηλες ταχυτητες η σειρα FJ" +:Brick wall=+:](*,) :mrgreen:
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
gmitsiakis
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 19:38
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από gmitsiakis »

πουλατε τα ολοι σας και παρτε....TDM !!!

:D :D :D :D :D :D

για να ειμαι εντος θεματος...προσωπικα δεν με ενοχλει να βγαζει προβληματακια νεοτητας.
Με ενοχλει ομως απιστευτα η σταση της οποιαδηποτε εταιρειας σε αναγνωρισμενο προβλημα.
Παντως εμενα στο TPS η ΥΑΜΑΗΑ φερθηκε σωστα.
Μικρο το προβλημα φυσικα.

κριμα για τους Ιαπωνες...

Άβαταρ μέλους
zisisx
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: Τρί 23 Νοέμ 2010, 17:49
Model: -
Τοποθεσία: Πρεβεζα-Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από zisisx »

το κριμα ειναι για τις τσεπες μας.....
κ για τους εργατες που θα απολυθουν οταν πεσουν οι πωλησεις,,,
αυτοι δεν εχουν αναγκη.... :{}\/?

εγω παντως επαψα να κοιταω yamapa....τα εξ ευρωπης ειναι πλεον ακρως δελεαστικα....

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από Frezas »

Μου αρεσει που σας κανει ακομα εντυπωση ολο αυτο......εδω το VAG Group (VW - Skoda - Audi - Seat) εξαπατησε ολο το πλανητη με εκατομμυρια οχηματα που μολυνουν πολυ περισσοτερο απο οσο υποστηριζε, τα επιδοτησαν κρατη για αγορα τους, επαιρνε βραβεια για το ποσο "καθαρα" μοτερ ειναι και αλλα πολλα......που μπροστα σε αυτη την απατη μεγατονων, τα βολαν και το τιμονι του Tracer ειναι σταγονα στον ωκεανο.

Δε γραφω αυτα για να το ξεχασουμε και να πουμε δε βαριεσαι.....αλλα για να ειστε πιο επιφυλακτικοι και για ολους τους αλλους που τωρα εκθιαζετε ως προτυπα μπροστα στη "κακη" Yamaha........μεχρι να κανουν ή να ξανακανουν και αυτοι τη δικη τους απατεωνια.....
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από Tigrisss »

συμφωνοι.
ομως εμένα σα καταναλωτη, το γεγονος οτι ενα οχημα ρυπαίνει χ+10 αντι για χ, εμενα δε μου κοστιζει κάτι στη τσεπη μου...
είναι θέμα κρατους-εταιριας....
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Yamaha MT-09 Tracer: Το κοσκίνισμα του τιμονιού

Δημοσίευση από Frezas »

@tigrisss η υγεια στοιχιζει περισσοτερο απο καθε τι αλλο στη ζωη μας.
Αν δεν ηταν προβλημα δε θα ειχαν καθοριστει τα ορια εκπομπης ρυπων, αλλα το μεγαλυτερο οικονομικο κοστος των κρατων και το ιδιωτων ειναι η υγεια μας. Και μενω στο κοστος οχι στην ουσια....καρκινους κλπ.....

Οποτε δεν ειναι ασημαντο το γεγονος 8.500.000 οχηματα να μολυνουν πανω απο τα ορια, επειτα απο εξαπατηση της εταιριας....που τυχαια ειναι απο τους φιλους μας τους Γερμανους.
show must go on....

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης