Review k 1300r

Καθημερινές συζητήσεις σχετικα με μοτό , απόψεις , εντυπώσεις , νέα μοντέλα
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Review k 1300r

Δημοσίευση από douris7 »

Μια και εχω τωρα λιγο χρονο ας μεταφερω την δικια μου αποψη μετα απο εναμιση χρονο με το λεωφορειο που παρκαρει κατω απο το σπιτι μου.
Δεν μπαινω σε τρελες λεπτομερειες σε στυλ περιοδικου γιατι δεν το εχω.
Το K ειναι μια περιεργη μοτοσυκλετα ειναι οτι καλυτερο εχω ανεβει για μενα μεχρι τωρα (και ειναι αρκετα παλια και συγχρονα μοτο) ειναι πολυ μα πολυ γρηγορη (φυσικα υπαρχουν και γρηγοροτερες) στριβει πολυ καλα, τοσο σε ανοικτα αλλα και στα κλειστα δεν προβληματιζομε χωρις να σημαινει οτι δεν δειχνει τα κιλα τις και το μεταξονιο της
αλλα οταν την μαθεις και βρεις την σωστη γωνια(και συνηθησεις το duolever (το εμαθα απο τα πρωτα χλμ)) τοτε εισαι πολυ καλυτερα που δεν το πιστευουν η αλλοι, εδω βοηθαει η ESA ,αλλα και ο κινητηρας που ειναι μπουρμουτισμενος μπροστα , το K σε βαζει μεσα στην στροφη και εαν υπαρξει θεμα τοτε πατας τις φρενουκλες και το K μενει ακλονητο χωρις το οτιδηποτε και εαν ανοιξεις αποτομα το γκαζι εχεις το antispin να κανει βιαια αλλα την κανει την δουλεια του , θεωρω οτι ειναι ενα απο τα πιο ασφαλεστερα μοτο.
Στα ταξιδια λεει ΝΑΙ και ειδικα με δυο ατομα, εχει χωρους η καταναλωση σε καλα επιπεδα (5,8 l/100 2πλος αι με πραματεια) σε αυτοκινητοδρομους μεχρι τα 170 δεν εχω καποιο προβλημα απο εκει και πανω θελει καποιο σκυψιμο γενικος αγαπαει το k τον δρομο και τα χιλιομετρα δεν ειναι για να παει για καφε
Οπως γουσταρει να εισαι σε επαρχιακο δρομο και να κρατας ψηλα τις στρ ακους εναν μπασο ηχο απο τον κινητηρα που σε κ@@λωνει(στις 4000στρ αλλα και στις 8000στρ δονησε)ερχεται η στροφη πατας λιγο αργα τα φρενα κατεβαζεις στριβεις και με το swifter ανεβαζεις ταχυτητα ανοιγεις το γκαζι και παει λεγοντας και για να μην με παρεξηγηση κανεις δεν λεω οτι παει πιο γρηγορα απο αλλα μοτο και δεν ειναι φαν παρκ αλλα η κυλισει η ασφαλεια(ενεργητικη) το πακετο ολο, γενικα δεν σε ενδιαφερει εαν καποιος σε περνα η οχι εχει μια δικια του κατηγορια και οσο αφορα το κοστος service ειναι νορμαλ οπως ενα αλλο 4κυλινδρο
αυτα τα λιγα +:Whistle=+::- :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από douris7 »

Και απο μια φωτο
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

Αμα δεν εχει τζιπιες σαν το δικο μου δεν λεει μια...
αχαχαχαχαχαχαχα
σωστος ο μαγκας...
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από lyon »

Θοδωρε ευχαριστουμε για το review.
H αποψη μου διισταται απο τη δικη σου που εισαι κατοχος ενω εγω ειχα απλα την τυχη να παω ενα Κ1300s
μια βολτα για καμια 60αρια χιλιομετρα με στροφες αλλα και εθνικη οδο.
Ναι θα μου αρεσε να το παρω και να γυρισω την Ευρωπη με αυτο αλλα απο εθνικες οδους.
Αφηνοντας το fazer που ειναι ενα μηχανακι που στριβει με τη σκεψη (οχι βεβαια και σαν SS)
και ανεβαινοντας επανω διαπιστωνεις απευθειας με το ανοιγμα του γκαζιου οτι δεν προκειται για μηχανακι,
αλλα για ενα θηριο πανω σε δυο ροδες, οχι απο αποψη ιπποδυναμης αλλα βαρους και σχετικης αδρανειας.
Η διαφορα δλδ που θα ειχε να οδηγησεις π.χ ενα peugeot rally και ενα βαρυ mercedes,
ενω απο την αλλη σε στροφη δεν αρκει απλα να γυρεις λιγο το σωμα σου. Αν δεν δουλεψεις με τα χερια
κανοντας αναποδα τιμονια το μηχανακι δεν θα στριψει ποτε.
Δεν μπαινω στη διαδικασια να εξηγησω γιατι συμβαινει αυτο.
Περιγραφω απλα την εμπειρια μου και την απογοητευση μου καθως το ειχα στο μυαλο μου σαν μια
πιθανη μελλοντικη αγορα η οποια δεν υπαρχει πια.
Ολα ξεκινουν και τελειωνουν απο το τι οδηγος ειναι και τι του αρεσει του καθενα.
Για μενα η οδηγηση πρεπει να περιλαμβανει διασκεδαση (που σημαινει και λιγο σπορ οδηγηση)
και αυτο δεν το ενιωσα με κανενα απο τα vfr1200, cbrXX, K1300s.
Eννοειται οτι δεν συγκρινω πιο ειναι καλυτερο ή χειροτερο απο το fazer, ειναι σαν να
συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.
(το ιδανικο μηχανακι για μενα δεν υπαρχει καν, ελπιζω ομως καποια στιγμη να παραχθει!
θα ονομαζεται CBR1000F :shock: )
Καλα ταξιδια να εχουμε!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

Εικόνα

lyon!!!!!!

για τσεκαρε...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6151885/
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
Arhs
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
Model: FZ6 S2
Model year: 2009
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από Arhs »

spam on: νταξει Lyon καποιος διαβασε την σκεψη και το ανταλαζει και με το μηχανακι και απο πανω μιλαμε για διαολεμενη συμπτωση...
chrismorbid:πως το κανες αυρο ρε φιλε δεν παιζει ελας πες την αληθεια εσυ εφτιαξες την αγγελια για να τρολαρεις.. :mrgreen:
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από douris7 »

Χρισταρα σε οτι λες εχεις δικιο και εμενα αυτη ειναι η αποψη μου αλλα για τα s στο r ειναι διαφορετικα τα πραγματα
ισως λογω ορθιας θεσης και τιμονιου σου λεω καμια σχεση εκτος στην εθνικη με πολλα ειναι περιεργω αυτο αλλα ετσι ειναι ,ναι στο r χρειαζεται καποια παραπανω δυναμη σε σχεση με αλλα μοτο λογω μπροστινου και μεταξονιου αλλα μην φανταστεις κατι εξωπραγματικο απλα εχει οπως ολα τα μοτο και αυτο τα χουγια του θελει πχ την καταληλη γωνια και δωστου τα και για να στο συγκρινω λιγο μεσα στη στροφη με το φζ1 εχει την ταση να ανοιγει την γραμμη του στο r δεν την εχει εκει που εισαι παει, φυσικα και δεν ειναι ss αλλα και κτμ1290 s1000 r τουονο v4 κλπ αλλα μην φανταστεις οτι η διαφορες ειναι τεραστιες και επισης σε μεγαλοσωμους καθετε καλυτερα και απο οψη αλλα και απο εργονομια παντα καπου χανεις και καπου κερδιζεις ετσι :D
Οταν το πρωτοειδα το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο ηταν δυο πραγματα οτι μου αρεσει και στο επαρχιακο εδω στην κρητη θα χωραει +:Think=+::-k και η πρωτη βολτα ηταν στο θερισο μαζι μετον δασκαλο (tiger 1050 sport) δεν ξερω πως
αλλα ηταν ευκολο ετσι απλα και οταν το εδωσα στον δασκαλο στην πρωτη στροφη παραλιγο να πεσει και ο λογος ηταν οτι εβαλε παραπανω δυναμη στο τιμονι και το r επεσε αμεσως και του ηρθε αποτομα αφου δεν το περιμενε με αυτα που εχει ακουσει αλλα και με τα περιεργα μπροστινα κλπ.
Δεν θα θελω να αλλαξω γνωμη ουτε και ειναι το καλυτερο αλλα αυτο που μου κανει εντπωση ειναι οτι αλλο δειχνει και αλλο ειναι τελικα :D
CHRISMORBID πρεπει να στειλεις link για την πατεντα σου στο gps και εαν πετυχεις θελω ποσοστα βρεεεεε
υγ
πρεπει να βρεθουμε και απο κοντα μαγκες κατι πρεπει να κανουμε γι αυτο ετσι +:Dancing=+:\:D/ +:Dancing=+:\:D/

Άβαταρ μέλους
mikeviii
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2014, 15:12
Model: FZ1
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από mikeviii »

Πέρσι ήμουν μεταξύ fz1 και κ1200sport(λίγο ντυμένο) προτίμησα το fz1 ντυμένο τελικά... Είχα 6 χρόνια bmw και ειναι μηχανάκια με ιδιοτροπίες... Όμορφο πάντως το 1200 ποσό μάλλον το 1300!

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από Tigrisss »

Για το S δεν εχω να πω πολλά πραγματα, το R όμως το έκανα αρκετά χλμ και σε επαρχιακό δικτυο. +:Dancing=+:\:D/

(δε σταμάταγα πουθενά λέμε, με κυνήγαγε ο Θόδωρας :lol: )

Το μηχανακι είναι αλλού. Ο τρόπος που φρενάρει είναι μοναδικός. Και μέσα στη στροφή. κατεβαίνει όλο μαζί κάτω. Προσωπικά μου φάνηκε ότι στρίβει πολύ ευκολα, ακόμα και στα κλειστά κομματια. Φυσικά και δε μπορούσα να πιέσω ξένο μηχανάκι, αλλά όσο το πήγα το ευχαριστηθηκα.

Για γκαζι δε μπαινω καν στη διαδικασία να συγκρινω με άλλα. Δε συγκρινεται...
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

Tigrisss έγραψε:Για γκαζι δε μπαινω καν στη διαδικασία να συγκρινω με άλλα. Δε συγκρινεται...
Ποτέ μη λες ποτέ....
αντικειμενικα και περα απο οποιαδηποτε πλακα...
υπαρχουν και πιο γρηγορα μηχανακια...
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από InversionOfControl »

θοδωρα μην ακους :) ζηλευουν :{}\
αν ειναι ευρωπαϊκο χαλαει, αν εχει περισσοτερα αλογα δεν στριβει, αν εχει λιγοτερα αλογα ( και στριβει) εχει λιγοτερα αλογα, αν εχει περισσοτερα αλογα και στριβει (ss) δεν παει ταξιδια, αν ειναι καλυτερο και ιαπωνικο, δεν ειναι yamaha <>3 :lol: ...πρεπει να γραφει fazer..τελος.

ειναι διαφορετικη "κατηγορια" απο fazer...τεχνολογικα δε, ανωτερο...αλλα και εκει συγκριση παλι δεν ειναι δικαιο να γινει γιατι το fazer αποτελει πλεον μουσειακο ειδος...σε 5 χρονια θα το θεωρουμε αντικα +:Dancing=+:\:D/ :mrgreen:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από lyon »

CHRISMORBID έγραψε: lyon!!!!!!

για τσεκαρε...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6151885/
xaxaxaxa κατι τετοιο λοιπον αλλα με τεχνολογια, κινητηρα, γεωμετρια, πλαισιο του 2015,
οχι 20 χρονια πριν :wink:
Τον τυπο στην αγγελια λεω να τον παρω τηλεφωνο να ερθει στο club :D

Θοδωρε μου ξεφυγες με το R . Την επομενη φορα θα στο κλεψω για βολτα :D
Εχω καιρο να κατεβω Κρητη κι εχετε αλλαξει μηχανακια, χαιρετισμους στα παιδια!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Re: Review k 1300r

Δημοσίευση από douris7 »

lyon έγραψε: Θοδωρε μου ξεφυγες με το R . Την επομενη φορα θα στο κλεψω για βολτα :D
Εχω καιρο να κατεβω Κρητη κι εχετε αλλαξει μηχανακια, χαιρετισμους στα παιδια!
Αφου ξερεις το σπιτι μου ειναι ανοικτο τι το λες και δεν το κανεις :?: :mrgreen:
και φυσικα το λεωφορειο ειναι εδω και περιμενει +:Dancing=+:\:D/ +:Whistle=+::- 8)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες