Καλησπέρα!
Πέμπτη (αν θυμάμαι καλά) έχω παρκάρει τη μηχανή στη σκιά σε μία δουλειά που είχα πάει. Τελικά αντί για 1 ώρα έλειψα 4 με αποτέλεσμα όταν γυρίσω η μηχανή κυριολεκτικά να ψήνεται στον ήλιο.
Τη βάζω μπροστά και μετά από μισό λεπτό αρχίζει να ρετάρει και σβήνει. Αφού μου περνάνε σκέψεις ότι πάλι θα τρέχω για πηνία ευτυχώς ξαναπαίρνει μπρός αλλά μετά από λίγο τα ίδια. Για να μην πολυλογώ αυτό έγινε 5-6 φορές. Την παρκάρω στη σκιά και το βράδυ όλα κομπλέ και από τότε κανένα πρόβλημα.
Συμπέρασμα: Από τη ζέστη έβρασε η βενζίνη στο ρεζερβουάρ ή την άκουσε η αντλία βενζίνης. Ρώτησα και έμαθα ότι σε ορισμένα μοντέλα συμβαίνει, στα φζ όμως είναι σπάνιο.
Επιπλέον στοιχεία: Ρεζερβουάρ στην ρεζέρβα και μηχανή μαύρου χρώματος.
Οπότε αν συμβεί κάτι παρόμοιο προτού τρέχετε στα συνεργεία αφήστε την να κρυώσει λίγο.
Κακή τροφοδοσία λόγω ζέστης
-
- Δημοσιεύσεις: 486
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
- Model: -
- Τοποθεσία: Κορυδαλλός
- Επικοινωνία:
Re: Κακή τροφοδοσία λόγω ζέστης
Βρασμός δεν σημαίνει αναγκαστικά και ανάφλεξη...
Δεν ήταν θέμα εξαέρωσης, ούτε προβληματικού κυκλώματος, κατα πάσα πιθανότητα λόγω υψηλής θερμοκρασίας εξατμιζόταν μεγάλο μέρος της βενζίνης πρίν φτάσει στην αντλία (ή κάπου αλλού στο κύκλωμα τροφοδοσίας) με αποτέλεσμα τη μειωμένη παροχή καυσίμου στους κυλίνδρους.
Δεν ήταν θέμα εξαέρωσης, ούτε προβληματικού κυκλώματος, κατα πάσα πιθανότητα λόγω υψηλής θερμοκρασίας εξατμιζόταν μεγάλο μέρος της βενζίνης πρίν φτάσει στην αντλία (ή κάπου αλλού στο κύκλωμα τροφοδοσίας) με αποτέλεσμα τη μειωμένη παροχή καυσίμου στους κυλίνδρους.
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Κακή τροφοδοσία λόγω ζέστης
Πρώτον η αντλία τραβάει χαμηλά από το τεποζιτο, και τραβάει υγρό και όχι ατμούς.
Δεύτερον, όσο και αν αυξηθεί η τάση ατμών λόγω αυξημένης θερμοκρασίας, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε εξάτμιση μεγάλου μέρους του καυσίμου πριν φτάσει στους κυλίνδρους.
Το πιο πιθανό είναι τα σωληνάκια της υπερχείλισης όπως είπε ο petani, να ναι βουλωμένα και να μην έχει σωστή κυκλοφορία.
Δεύτερον, όσο και αν αυξηθεί η τάση ατμών λόγω αυξημένης θερμοκρασίας, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε εξάτμιση μεγάλου μέρους του καυσίμου πριν φτάσει στους κυλίνδρους.
Το πιο πιθανό είναι τα σωληνάκια της υπερχείλισης όπως είπε ο petani, να ναι βουλωμένα και να μην έχει σωστή κυκλοφορία.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: Κακή τροφοδοσία λόγω ζέστης
Σορρυ αλλα αυτο που λες ειναι λιγο κουφο κ εξηγω λογο ζεστης δεν εχω ακουσει να εξατμιζεται βενζινα στο κυκλωμα με την ιδια λογικη επρεπε να συμβαινει το ιδιο κ οταν εχεις κολλησει στην κινηση μεσα στον καυσωνα κ το βεντιλατερ βαραει υπερωριες κατι που ομως δεν γινεται ποιο πολυ μου καθετε σε ηλεκτικο-ηλεκτρονικο θεμα λογο υπερθερμανσης λογο εκθεσης στον ηλιο αλλιως κανενα μηχανακι δεν θα δουλευε το δικο μου πχ εχει περασει απειρες ωρες σον ηλιο κ το μονο που μου παρουσιασε ηταν καψιμο δικο μου αλλιως πηρε κανονικα....Κοιτα αυτο που σου λεει ο petani κ καλο ειναι να μην αφηνεις το ντεποζιτο να κατεβενει τοσο χαμηλα(ρεζερβα) γιατι οτι σκουπιδια εχει τα τραβαει κ ζορηζετε κ η τρομπα περισσοτερο
Φιληκα παντα σορυ αν σε πηρα απο τα μουτρα
Φιληκα παντα σορυ αν σε πηρα απο τα μουτρα
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
-
- Δημοσιεύσεις: 486
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2007, 11:30
- Model: -
- Τοποθεσία: Κορυδαλλός
- Επικοινωνία:
Re: Κακή τροφοδοσία λόγω ζέστης
Τέλοσπάντων, τα σωληνάκια έχουν ελεγχθεί (και αντικατασταθεί) και είναι οκ. Είναι θέμα θερμοκρασίας και το ανέφερα απλά για ενημέρωση.
Εννοείται ότι ρουφάει από χαμηλά, αλλιώς θα έπρεπε να ήταν μονίμως γεμάτο το ρεζερβουάρ... Παρόλα αυτά μία αυξημένη θερμοκρασία καυσίμου ευννοεί την εξάτμιση μέρους του καυσίμου κάπου στη γραμμή μεταφοράς ρεζερβουάρ-μπέκ.
Πραγματικά εκείνη τη μέρα όχι στη σέλα δεν μπορούσες να κάτσεις, ούτε τα γκρίπ δεν έπιανες, επαναλαμβάνω έπαιρνε μπροστά και μετά από μισό λεπτό άρχιζε να ρετάρει.
Εννοείται ότι ρουφάει από χαμηλά, αλλιώς θα έπρεπε να ήταν μονίμως γεμάτο το ρεζερβουάρ... Παρόλα αυτά μία αυξημένη θερμοκρασία καυσίμου ευννοεί την εξάτμιση μέρους του καυσίμου κάπου στη γραμμή μεταφοράς ρεζερβουάρ-μπέκ.
Πραγματικά εκείνη τη μέρα όχι στη σέλα δεν μπορούσες να κάτσεις, ούτε τα γκρίπ δεν έπιανες, επαναλαμβάνω έπαιρνε μπροστά και μετά από μισό λεπτό άρχιζε να ρετάρει.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες