Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Αν έβαζες τα κλιπ-όνς πάνω από τις τιμονόπλακες?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Μπιλακο, εισαι το καλυτερο παιδι!!!
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Για να μπούνε πάνω από την τιμονόπλακα θα πρέπει να κατέβει το μπροστινο υπερβολικά πολλύ ώστε να αποκαλύψει ένα σεβαστό μήκος καλαμιού για να στερεώσεις τους μπρασελέδες.
Το άμμεσο αποτέλεσμα θα είναι να υπερφορτίσεις το μπροστινό και αντίστοιχα να αποφορτίστεί το πίσω μέρος.. Ουσιαστικά είναι τέλεια συνταγή για.. τούμπα!
Ήδη με μηδέν-μαμά βύθισμα στα καλάμια στην τιμονόπλακα, το πίσω μου έχει ελαφρύνει αρκετά. Εάν δείς όμως φωτογραφίες με την R1 τιμονόπλακα θα παρατηρήσεις οτι το καλάμι ξεπροβάλει αρκετά πάνω από την τιμόνοπλακα (πάνω απο 10εκ.). Στην R1 τιμονόπλακα, η έδρα της στον λαιμό είναι πιο βαθυά σε σχέση με αυτήν του Fz1. Ενώ ρυθμίζεις με την μαμά τιμονόπλακα να μην βγάινουν τα καλάμια πάνω από την τιμονόπλακα, (δηλαδή ναι είναι ( 0 ), βάζωντας αυτή του R1 έχεις +10εκ τουλάχιστον να προεξέχουν. Αυτό είναι καλό γιατί μπορείς να σηκώσεις το μπροστινό και να ρυθμίσεις την γεωμετρία του
Το άμμεσο αποτέλεσμα θα είναι να υπερφορτίσεις το μπροστινό και αντίστοιχα να αποφορτίστεί το πίσω μέρος.. Ουσιαστικά είναι τέλεια συνταγή για.. τούμπα!
Ήδη με μηδέν-μαμά βύθισμα στα καλάμια στην τιμονόπλακα, το πίσω μου έχει ελαφρύνει αρκετά. Εάν δείς όμως φωτογραφίες με την R1 τιμονόπλακα θα παρατηρήσεις οτι το καλάμι ξεπροβάλει αρκετά πάνω από την τιμόνοπλακα (πάνω απο 10εκ.). Στην R1 τιμονόπλακα, η έδρα της στον λαιμό είναι πιο βαθυά σε σχέση με αυτήν του Fz1. Ενώ ρυθμίζεις με την μαμά τιμονόπλακα να μην βγάινουν τα καλάμια πάνω από την τιμονόπλακα, (δηλαδή ναι είναι ( 0 ), βάζωντας αυτή του R1 έχεις +10εκ τουλάχιστον να προεξέχουν. Αυτό είναι καλό γιατί μπορείς να σηκώσεις το μπροστινό και να ρυθμίσεις την γεωμετρία του
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Βασιλη, νομιζω αναφερεσαι σε χιλιοστα (με βαση την φωτο)!!!!!!
10 εκ. ειναι παρα πολλα!!!!
10 εκ. ειναι παρα πολλα!!!!
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Ναι σε χιλιοστά αναφέρομαι. Στο μαμά φέϊζερ το κατέβαζεις άνετα 5χιλ, ουσιαστικά ενδύκνεται κατά την γνώμη μου. Όμως στο φέϊζερ ο αναβάτης κάθετε στο κέντρο της μηχανής και ελαφριά γερμένος μπρος.
Με τα κλιπόνς όμως έχω απλώσει στο μπροστινό μέρος σαν χλαμπάτσα ! Σήμερα μετά το σχόλασμα θα σηκώσω το μπροστινό και ίσως και να σφίξω ένα "τσίκ" τα μπροστά ελατήρια.
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Σήκωσα το μούτρο μου, πριν την επόμενη βόλτα θα δώσω τελικά στο πίσω αμορτισέρ 3 κλικ (είμαι στο μηδέν) νομίζω οτι αυτό θα κάνει την δουλεία. Ήδη είδα οτι ο πίσω τροχός πατάει πολύ καλύτερα
Αγόρα και την κοντή Puig του Στρατή, φαίνεται πιο όμορφο τώρα
Αγόρα και την κοντή Puig του Στρατή, φαίνεται πιο όμορφο τώρα
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
...σωστος
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Πολύ καλό το πινακάκι Πετανοί
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Πετανοι???? οπως εδω?
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Clipons με fairing γίνεται? Γίνεται!
Ουσιαστικά για να τοποθετήσεις το μηχανάκι τα κλιπονς θελεις:
Υλικα:
Κατέβασμα μούτρου + δημιουργία νέων στοπ στην στρέψη του τιμονιού.
Ξεκινας με το κατέβασμα του μούτρου. Φεύγουν τα εσωτερικά πάνελς, και αποσυνδέω τίς φύσες των φλας. Λύνω τις 2 βίδες της βάσης του μούτρου και το ακουμπώ πάνω σε πανιά.
Με ένα τρυπάνι πάχους 3χιλ τρυπάς ευθύγραμμα τα δοντάκια 10χιλ. βάθος. Αλλάζω τρυπάνι σε 4.2 και φαρδαίνω τις τρύπες.
Χρησιμοποιώ κολαούζο 5άρι και δημιουργώ σπήρωμα στα δοντάκια.
Βιδώνω παξιμάδι και συμπληρώνω με ροδέλες για επιτύχω τα 9 εκατοστά βίδωμα και 11 να παραμένουν απέξω. Τα παξιμάδια αναλαμβάνουν να κάνουν νεύρο στην 5αρα βίδα και να την υσχηροποιείσουν.
Λύσιμο τεπόζιτο:
Αφήνουμε το μούτρο λυμένο και πάμε για το τεπόζιτο τώρα. Πρέπει να βγάλουμε την κλειδαριά από την τιμονόπλακα αλλά οι φύσες βρίσκονται κάτω από το τεπόζιτο.
Ξεβιδώνω το φαίρινγκ του παπά, τις πλαϊνές βίδες του τεπόζιτου και την κεντρική για να το σηκώσω.
Αποσυνδέεις υπερχείληση, ρεύματα της τρόμπας. Οι φύσες της τρόμπας για να βγούν απλά πιέζεις προς τα μές την εσοχή και μετά τραβας πρός τα έξω
Αποσυνδέω και την φύσα της βενζίνης. Για να την αποσυνδέσεις, τραβάς την ασφάλεις προς τα πλάγια, και στην συνέχεια την τραβάς προς τα κάτω. Θα χάσει λίγη υπερχείλιση αλλα το καύσιμο δεν πρόκειτε να τρέξει.
Ακουμπάς το τεπόζιτο στα πανιά δίπλα στο μούτρο.
Αφαίρεση φιλτροκούτι (παπά):
Ξεβιδώνεις το καπάκι του παπά και την κεντρική βόλτα μέσα στην εσοχή. Αποσυνδέω την φύσα του αισθητήρα και να βάλτον να κάθετε μακρυά από την θέση του τεπόζιτου, προς την θέση του οδηγού.
Ξεβιδώνεις τις 3 + 3 βίδες από τα 4 ποτήρια των πεταλούδων. Ανασηκώνεις τον παπά και αποσυνδέεις τα 2 λάστιχα.
Φίμωση του AIS (Air Induction System).
Το πλαϊνό λάστιχο που αποσύνδεσα, το ΑΙS, το βουλώνω με μιά εξάρα βίδα με στρογγυλό κεφάλι. Οτιδήποτε μπορεί να σφηνωθεί καλά εκεί μέσα κάνει δουλεία. Το ασφαλίζεις με tierup πάνω και κάτω από την βίδα. Η βίδα θα πρέπει να βρίσκεται αρκετά βαθιά μέσα στο λάστιχο περίπου 3 ποντάκια.
Αποσύνδεση κλειδαριάς τιμονιού:
Αφήνω το φιλτροκούτι πάνω στα πανιά και ψαρεύω τα 3 (ή 2?) καλώδια της κλειδαριάς. Τα βρίσκω απο πού πάνε και τα αποσυνδέω.
Ξεβιδώνω την κεντρική βίδα της τιμονόπλακας με ένα 32άρι πολύγωνο ή καρυδάκι. Της πλαϊνές της τιμονόπλακας με 6άρι άλεν (καλής ποιότητας).
Πιέζεις και από τις 2 άκρες και διαδοχικά ανασηκώνεται. Εάν όχι, με προσοχή ίσιο κατσαβίδι το τοποθετούμε στην εγκοπή του βρόγχου που σχηματίζει η τιμονόπλακαστο σημείο που σφίγγει στα πλάγια και είναι συνήθως οτι έχει "κολλήσει" από το σφίξημο. Απλά λίγο άνοιγμα προσεκτικά είναι αρκετο.
Ανασηκώνεται η τιμονόπλακα και βγάζοντας τα λυμένα καλώδια την πέρνεις στα χέρια.
Αφαίρεση τησ κλειδαριάς τιμονιού:
Έβαλα την τιμονόπλακα σε τρυπάνι-πρέσσα. Με μία πόντα σημάδεψα της εργοστασιακά κομμένες κεφαλές (βίδες ασφαλείας) των 2 βιδών που συγκρατούν την κλειδαριά στην τιμονόπλακα. Ύστερα με 4αρι τρυπάνι με την πρεσσα έκανα μια μικρή τρύπα και στην συνέχεια με 8.5 πιά μετά απο 3χιλιοστά τρύπα έφυγε η σπασμένη κεφαλή και μου έμεινε η κλειδαριά στα χέρια.
Πήγα την τιμονόπλακα σε μηχανουργείο και μου πλανιάρισαν 5χιλιοστά απο τις βάσεις της κλειδαριάς.
Προετοιμασία για ρύθμιση των Convertibars Clipons:
Φόρεσα τεπόζιτο (χωρίς τον παπά), και μούτρο μαζί με τα πλαϊνά πάνελς.
Φοράς τιμνόπλακα και παρατηρείς οτι κάθεται πιο χαμηλά από αυτή του Fz1. Ξελασκάρεις τις 4 βίδες του σταυρού που στερέωνουν τα καλάμια και τα καταβάζω 10-12εκ. Απλά βιδωμένη με την κεντρική βίδα η τιμονόπλακα για να βλέπεις πόσο βυθίζονται τα καλάμια. Μόλις έρθουνε ίσια με την τιμονόπλακα σφίξτε της πλαινές βίδες την τιμονόπλακα για να συγκρατηθούνε και στην συνέχεια της κάτω βίδες του σταυρού.
Αφαίρεσα τιμονόπλακα. Φόρεσα τους μπρασελέδες των Convertibars και γύρισα τους μπρασελέδες που δέχονται τις κάθετες μπάρες των κλιπόνς να κοιτούνε μπροστά.
Σφίξτε ελαφρία για να μπρορούν να κρατούν λίγο την θέση τους.
Εγκατάσταση Convertibars clipons και ρύθμιση:
Φόρεσε της μπάρες των κλιπόν όπως δείχνουν οι οδηγίες. Όπως φοράς και τα όργανα/ μανέτες.
Οι μπασελέδες που πιάνουν στα καλάμια πρέπει να είναι κολήτά με την τιμονόπλακα. Φοράς το κάθετο μέρος της μπάρας και έχει σετάρει το οριζόντιο να κοιτάζει κάτω.
Φοράς τα κλιπόνς πιά έτοιμα μέσα στους μπρασελέδες και τα γυρνάς προς τα έξω. Σφίγγεις και γυρνάς την ρόδα και ρυθμίζεις όταν βρίσκουν όπως κατέβασμα μάνετας, στρίψιμο λίγο του μπρασελές κτλπ.
Αφού έχουν ρυθμιστεί τα κλιπόνς και δεν βρίσκουν πουθενά, σφίγγεις τα πάντα και ξαναελέγχεις τα όρια σου.
Ξεβιδώνω πάλι τιμονόπλακα και τοποθετώ την κλειδαριά με τις Μ8 βίδες και loctite συγκολητική (όχι η άλλη που δεν ξεβιδώνει με την καμία).
Ξανατοποθετώ τιμονόπλακα και ελέγχω εάν κλειδώνει. Εάν όλα καλά βιδώνω και της πλαϊνές της τιμονόπλακας.
Τελικό κούμπωμα παπά - πλαστικών:
Βγάζω τεπόζιτο, περνάω τα καλώδια της κλειδαριάς όπως πρίν και κουμπώνω φίσες , ελέγχω οτι το καλώδιο του αισθητήρα που έβγαλα από το τεπόζιτο δεν πρόκειτε να μείνει κάτω από τον παπά.
Τοποθετείς το πλαινό σωληνάκι και το κεντρικό, βιδώνω τα ποτήρια και σταθεροπειέιτε ο παπάς. Φίλτρο αέρος και κλέινω παπά. Βάζω τεπόζιτο και κουμπώνω υπερχείληση, ρεύματα και τροφοδοσία καύσιμου. Ακουμπάω τεπόζιτο και γυρνάω κλειδαριά, βάζω μπρός, δουλεύει, κλέινω βιδώνω τεπόζιτο, φαίρινγκ παπά.
Καθαρίζω, αλλάζω φρέσκα γκρίπς, καθαρίζω το μοτόρι και γυάλισμα
Για τέλος τοποθετώ το πιο βασικό κομματι: Το αυτοκόλλητο του Fazerclub!
Kalostripto filos! (RMWL)
Υλικα:
- Τιμονόπλακα R1 : 110ευρω
Convertibars clipons: 320ευρω (με μεταφορικά)
Τρύπες χ2 πάχους 5χιλ και μήκος 9-10χιλ (στο σταυρό στα δοντάκια περιορισμού στρέψης)
Βίδες Μ5 χ2 πάχους 5χιλ, μήκος 20χιλ. + μερικά παξιμάδια / ροδέλες ίδιου μεγέθους.
Βίδες Μ8χ20χιλ για την κλειδαριά.
Κατέβασμα μούτρου + δημιουργία νέων στοπ στην στρέψη του τιμονιού.
Ξεκινας με το κατέβασμα του μούτρου. Φεύγουν τα εσωτερικά πάνελς, και αποσυνδέω τίς φύσες των φλας. Λύνω τις 2 βίδες της βάσης του μούτρου και το ακουμπώ πάνω σε πανιά.
Με ένα τρυπάνι πάχους 3χιλ τρυπάς ευθύγραμμα τα δοντάκια 10χιλ. βάθος. Αλλάζω τρυπάνι σε 4.2 και φαρδαίνω τις τρύπες.
Χρησιμοποιώ κολαούζο 5άρι και δημιουργώ σπήρωμα στα δοντάκια.
Βιδώνω παξιμάδι και συμπληρώνω με ροδέλες για επιτύχω τα 9 εκατοστά βίδωμα και 11 να παραμένουν απέξω. Τα παξιμάδια αναλαμβάνουν να κάνουν νεύρο στην 5αρα βίδα και να την υσχηροποιείσουν.
Λύσιμο τεπόζιτο:
Αφήνουμε το μούτρο λυμένο και πάμε για το τεπόζιτο τώρα. Πρέπει να βγάλουμε την κλειδαριά από την τιμονόπλακα αλλά οι φύσες βρίσκονται κάτω από το τεπόζιτο.
Ξεβιδώνω το φαίρινγκ του παπά, τις πλαϊνές βίδες του τεπόζιτου και την κεντρική για να το σηκώσω.
Αποσυνδέεις υπερχείληση, ρεύματα της τρόμπας. Οι φύσες της τρόμπας για να βγούν απλά πιέζεις προς τα μές την εσοχή και μετά τραβας πρός τα έξω
Αποσυνδέω και την φύσα της βενζίνης. Για να την αποσυνδέσεις, τραβάς την ασφάλεις προς τα πλάγια, και στην συνέχεια την τραβάς προς τα κάτω. Θα χάσει λίγη υπερχείλιση αλλα το καύσιμο δεν πρόκειτε να τρέξει.
Ακουμπάς το τεπόζιτο στα πανιά δίπλα στο μούτρο.
Αφαίρεση φιλτροκούτι (παπά):
Ξεβιδώνεις το καπάκι του παπά και την κεντρική βόλτα μέσα στην εσοχή. Αποσυνδέω την φύσα του αισθητήρα και να βάλτον να κάθετε μακρυά από την θέση του τεπόζιτου, προς την θέση του οδηγού.
Ξεβιδώνεις τις 3 + 3 βίδες από τα 4 ποτήρια των πεταλούδων. Ανασηκώνεις τον παπά και αποσυνδέεις τα 2 λάστιχα.
Φίμωση του AIS (Air Induction System).
Το πλαϊνό λάστιχο που αποσύνδεσα, το ΑΙS, το βουλώνω με μιά εξάρα βίδα με στρογγυλό κεφάλι. Οτιδήποτε μπορεί να σφηνωθεί καλά εκεί μέσα κάνει δουλεία. Το ασφαλίζεις με tierup πάνω και κάτω από την βίδα. Η βίδα θα πρέπει να βρίσκεται αρκετά βαθιά μέσα στο λάστιχο περίπου 3 ποντάκια.
Αποσύνδεση κλειδαριάς τιμονιού:
Αφήνω το φιλτροκούτι πάνω στα πανιά και ψαρεύω τα 3 (ή 2?) καλώδια της κλειδαριάς. Τα βρίσκω απο πού πάνε και τα αποσυνδέω.
Ξεβιδώνω την κεντρική βίδα της τιμονόπλακας με ένα 32άρι πολύγωνο ή καρυδάκι. Της πλαϊνές της τιμονόπλακας με 6άρι άλεν (καλής ποιότητας).
Πιέζεις και από τις 2 άκρες και διαδοχικά ανασηκώνεται. Εάν όχι, με προσοχή ίσιο κατσαβίδι το τοποθετούμε στην εγκοπή του βρόγχου που σχηματίζει η τιμονόπλακαστο σημείο που σφίγγει στα πλάγια και είναι συνήθως οτι έχει "κολλήσει" από το σφίξημο. Απλά λίγο άνοιγμα προσεκτικά είναι αρκετο.
Ανασηκώνεται η τιμονόπλακα και βγάζοντας τα λυμένα καλώδια την πέρνεις στα χέρια.
Αφαίρεση τησ κλειδαριάς τιμονιού:
Έβαλα την τιμονόπλακα σε τρυπάνι-πρέσσα. Με μία πόντα σημάδεψα της εργοστασιακά κομμένες κεφαλές (βίδες ασφαλείας) των 2 βιδών που συγκρατούν την κλειδαριά στην τιμονόπλακα. Ύστερα με 4αρι τρυπάνι με την πρεσσα έκανα μια μικρή τρύπα και στην συνέχεια με 8.5 πιά μετά απο 3χιλιοστά τρύπα έφυγε η σπασμένη κεφαλή και μου έμεινε η κλειδαριά στα χέρια.
Πήγα την τιμονόπλακα σε μηχανουργείο και μου πλανιάρισαν 5χιλιοστά απο τις βάσεις της κλειδαριάς.
Προετοιμασία για ρύθμιση των Convertibars Clipons:
Φόρεσα τεπόζιτο (χωρίς τον παπά), και μούτρο μαζί με τα πλαϊνά πάνελς.
Φοράς τιμνόπλακα και παρατηρείς οτι κάθεται πιο χαμηλά από αυτή του Fz1. Ξελασκάρεις τις 4 βίδες του σταυρού που στερέωνουν τα καλάμια και τα καταβάζω 10-12εκ. Απλά βιδωμένη με την κεντρική βίδα η τιμονόπλακα για να βλέπεις πόσο βυθίζονται τα καλάμια. Μόλις έρθουνε ίσια με την τιμονόπλακα σφίξτε της πλαινές βίδες την τιμονόπλακα για να συγκρατηθούνε και στην συνέχεια της κάτω βίδες του σταυρού.
Αφαίρεσα τιμονόπλακα. Φόρεσα τους μπρασελέδες των Convertibars και γύρισα τους μπρασελέδες που δέχονται τις κάθετες μπάρες των κλιπόνς να κοιτούνε μπροστά.
Σφίξτε ελαφρία για να μπρορούν να κρατούν λίγο την θέση τους.
Εγκατάσταση Convertibars clipons και ρύθμιση:
Φόρεσε της μπάρες των κλιπόν όπως δείχνουν οι οδηγίες. Όπως φοράς και τα όργανα/ μανέτες.
Οι μπασελέδες που πιάνουν στα καλάμια πρέπει να είναι κολήτά με την τιμονόπλακα. Φοράς το κάθετο μέρος της μπάρας και έχει σετάρει το οριζόντιο να κοιτάζει κάτω.
Φοράς τα κλιπόνς πιά έτοιμα μέσα στους μπρασελέδες και τα γυρνάς προς τα έξω. Σφίγγεις και γυρνάς την ρόδα και ρυθμίζεις όταν βρίσκουν όπως κατέβασμα μάνετας, στρίψιμο λίγο του μπρασελές κτλπ.
Αφού έχουν ρυθμιστεί τα κλιπόνς και δεν βρίσκουν πουθενά, σφίγγεις τα πάντα και ξαναελέγχεις τα όρια σου.
Ξεβιδώνω πάλι τιμονόπλακα και τοποθετώ την κλειδαριά με τις Μ8 βίδες και loctite συγκολητική (όχι η άλλη που δεν ξεβιδώνει με την καμία).
Ξανατοποθετώ τιμονόπλακα και ελέγχω εάν κλειδώνει. Εάν όλα καλά βιδώνω και της πλαϊνές της τιμονόπλακας.
Τελικό κούμπωμα παπά - πλαστικών:
Βγάζω τεπόζιτο, περνάω τα καλώδια της κλειδαριάς όπως πρίν και κουμπώνω φίσες , ελέγχω οτι το καλώδιο του αισθητήρα που έβγαλα από το τεπόζιτο δεν πρόκειτε να μείνει κάτω από τον παπά.
Τοποθετείς το πλαινό σωληνάκι και το κεντρικό, βιδώνω τα ποτήρια και σταθεροπειέιτε ο παπάς. Φίλτρο αέρος και κλέινω παπά. Βάζω τεπόζιτο και κουμπώνω υπερχείληση, ρεύματα και τροφοδοσία καύσιμου. Ακουμπάω τεπόζιτο και γυρνάω κλειδαριά, βάζω μπρός, δουλεύει, κλέινω βιδώνω τεπόζιτο, φαίρινγκ παπά.
Καθαρίζω, αλλάζω φρέσκα γκρίπς, καθαρίζω το μοτόρι και γυάλισμα
Για τέλος τοποθετώ το πιο βασικό κομματι: Το αυτοκόλλητο του Fazerclub!
Kalostripto filos! (RMWL)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης