Καταργηση EXUP σε FAZER 2003 ?
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
Ελπιζω να σ αρεσε κ να σου λυσε μερικες αποριες. Για το θεμα του κλοπιραιτ απλα σε προκαλω να ανακαλυψεις απο που τα κλεψα κ πηρα τη δοξα.
Περα απ την πλακα,ειναι δικο μου το κειμενο,καθομουν σχεδον 2ωρες κ το γραφα. Ολα τα γραφομενα ειναι πως τα χω καταλαβει ο ιδιος απο διαφορα τεχνικα αρθρα σε περιοδικα κ βιβλια που χω διαβασει κατα καιρους κ ατελειωτες ωρες στο διαδικτυο με βιντεακια στο γιουτουμπ κλπ.Πιστευω αυτο φαινεται απο το γραψιμο.Δεν ειναι θεοσταλτη η γνωση μου επι του προκειμενου,διαβασμενα τα χω κ προσπαθησα να τα μεταφερω κατα το δυνατον απλοικοτερα,ωστε οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργει ενας 4χρονος κινητηρας να ειναι σε θεση να αντιληφθει τι ειναι κ τι κανει αυτο το ρημαδι το εξουπ,για το οποιο τοσα εχουν γραφτει κ σου τριβελιζει τ αυτια καθε φορα πριν βαλεις μπροστα την μηχανη με το χαρακτηριστικο του βζζζν.
βεβαια μπορεις να απορριψεις ολα τα γραφομενα μου κ να μεινεις στο συμπερασμα-προσωπικη γνωμη..βγαλτο(χωρις τι πως κ γιατι)
Εκτος αυτου αλλο λογο να απολογηθω δεν εχω για κατι που γουσταρα κ εκανα(χρονια τωρα απο πιτσιρικας που παντα εψαχνα πως λειτουργουν καποια πραγματα),οσο κ αν σου φαινεται απιστευτο.
Κ για να το κλεισω απο πλευρας μου,μιας κ δε προκειται να ασχοληθω ξανα με κατηγοριες κ ειδικα μεσω πληκτρολογιου,αν εχεις κατι ουσιαστικο να προσθεσεις,να σχολιασεις η καπου να με διορθωσεις ειμαι ανοιχτος σε κριτικη κ καλοπιστα σχολια.
Ολα τα υπολοιπα,οσα γελακια κ να βαλεις με αφηνουν αδιαφορο
Παρολαυτα χαιρομαι που το διαβασες κ ελπιζω να σε βοηθησε να κατανοησεις καποια πραγματα που πιθανως να μην ηξερες πως κ γιατι δουλευουν.
Περα απ την πλακα,ειναι δικο μου το κειμενο,καθομουν σχεδον 2ωρες κ το γραφα. Ολα τα γραφομενα ειναι πως τα χω καταλαβει ο ιδιος απο διαφορα τεχνικα αρθρα σε περιοδικα κ βιβλια που χω διαβασει κατα καιρους κ ατελειωτες ωρες στο διαδικτυο με βιντεακια στο γιουτουμπ κλπ.Πιστευω αυτο φαινεται απο το γραψιμο.Δεν ειναι θεοσταλτη η γνωση μου επι του προκειμενου,διαβασμενα τα χω κ προσπαθησα να τα μεταφερω κατα το δυνατον απλοικοτερα,ωστε οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργει ενας 4χρονος κινητηρας να ειναι σε θεση να αντιληφθει τι ειναι κ τι κανει αυτο το ρημαδι το εξουπ,για το οποιο τοσα εχουν γραφτει κ σου τριβελιζει τ αυτια καθε φορα πριν βαλεις μπροστα την μηχανη με το χαρακτηριστικο του βζζζν.
βεβαια μπορεις να απορριψεις ολα τα γραφομενα μου κ να μεινεις στο συμπερασμα-προσωπικη γνωμη..βγαλτο(χωρις τι πως κ γιατι)
Εκτος αυτου αλλο λογο να απολογηθω δεν εχω για κατι που γουσταρα κ εκανα(χρονια τωρα απο πιτσιρικας που παντα εψαχνα πως λειτουργουν καποια πραγματα),οσο κ αν σου φαινεται απιστευτο.
Κ για να το κλεισω απο πλευρας μου,μιας κ δε προκειται να ασχοληθω ξανα με κατηγοριες κ ειδικα μεσω πληκτρολογιου,αν εχεις κατι ουσιαστικο να προσθεσεις,να σχολιασεις η καπου να με διορθωσεις ειμαι ανοιχτος σε κριτικη κ καλοπιστα σχολια.
Ολα τα υπολοιπα,οσα γελακια κ να βαλεις με αφηνουν αδιαφορο
Παρολαυτα χαιρομαι που το διαβασες κ ελπιζω να σε βοηθησε να κατανοησεις καποια πραγματα που πιθανως να μην ηξερες πως κ γιατι δουλευουν.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> Μπράβο τυφώνα μου, με κάλυψες στην ερώτηση.
Εγώ είχα μείνει στην χρησημότητα του exup στα καλμπυλατέρ, λόγω ενός FZR 250 exup του 89 ενός φίλου...
Εγώ είχα μείνει στην χρησημότητα του exup στα καλμπυλατέρ, λόγω ενός FZR 250 exup του 89 ενός φίλου...
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
ωραιος ο Στρατης!! +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
ετσι ο τυφωνας .. +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> ............κ πληροφοριακα μιλω οτι to fz1 του το ειχε καραχαρτί και ασχολειτο αρκετα ο ιδιος
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
Aκριβως , και με προλαβες το παραδειγμα σου δεν ηταν και το καλυτερο , μια και σημερα μιλαμε για τα ψεκαστα οπου το exup , ο λ , η ecu , EPA tests , και αλλοι παραμετροι σημερα ειναι εντελως διαφορετικη!GrDreamer έγραψε: Εγώ είχα μείνει στην χρησημότητα του exup στα καλμπυλατέρ, λόγω ενός FZR 250 exup του 89 ενός φίλου...
Επισης μη ξεχνατε τα διχρονα (το ειπε και ο petani) τα yamaha εχουν ΟΛΑ exup , απο εκει και περα υπαρχουν μερικοι που τη πατεντα αυτη τη θεωρουν <<φολα>> λεγοντας οτι επιτευμα θα ηταν να ειχαμε μεταβλητη ροη καυσαεριων και οχι μεταβλητη διατομη οπως εχουμε τωρα.Για να μη μπαινει η εταιρια σε διαδικασια νεων ισως κινητηρων οπως λεει ο Στρατος και για να καταφερει να εχει αποδοση ενας φυμωμενος αλλα ταυτοχρονα <<φιλικος>> κινητηρας για το περιβαλλον , δημιουργησαν το exup.
***...πωωωω αυτο το RD350 τοτε σκοτωνε
EXUP (Exhaust Ultimate Powervalve)yamaha-technology
It changes exhaust tuning as rpm increases. Many highly tuned 4-stroke engines with four-into-one exhaust systems have a flat spot in the mid-range, precisely where the sporting rider needs instantaneous throttle response. This flat spot is caused by positive resonance pressure waves forcing the spent exhaust gases back into the combustion chamber during the valve "overlap" period (when both intake and exhaust valves are open). These exhaust gases dilute the incoming intake mixture, decreasing performance significantly… causing a flat spot or bog. This generally occurs only in the mid-rpm range. At other engine speeds, the positive pressure wave arrives when the exhaust valve is closed and therefore cannot dilute the intake mixture. The EXUP system features a computer-controlled butterfly valve located in the exhaust system to regulate the exhaust pressure waves. The EXUP system regulates the flow of positive and negative pressure waves in the system to improve cylinder scavenging at all engine speeds.
The wedge-shaped valve is located at the downstream end of the 4 header pipes where they enter the exhaust collector. The valve is operated by a servomotor and is regulated by the ignition computer. Sensitive to engine speed, the EXUP valve is almost entirely closed at low rpm and gradually opens to permit unrestricted gas flow at high rpm. Improvements include smoother and quieter idle, more power at all rpms, significant low-range and mid-range torque increases, and higher gas mileage. By gradually opening the valve as revs increase, the positive wave in the mid-range is eliminated, yet the exhaust system can "breathe" fully at high revs for maximum power.
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
Και ενα βιντεακι για καθε ενδιαφερομενο.
Αφορα service του exup.
http://www.dailymotion.com/video/x9ndms ... amaha_auto
Αφορα service του exup.
http://www.dailymotion.com/video/x9ndms ... amaha_auto
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003.
Το βιντεο δειχνει οτι ΚΑΙ το exup χρειαζεται συντηρηση δεν ειναι λιγες οι φορες που η πεταλουδα μενει κολλημενη , κινουμενα μερη οπως η βαλβιδα/αξονας καλο ειναι να λυνεται και να γρασσαρεται!
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Καταργηση EXUP σε FAZER 2003 ?
Σωστός και πληρέστατος ο Στρατής!
Παραθέτω λοιπόν την εμπειρία μου, η οποία προέκυψε τυχαία λόγω... βαρεμάρας!!
Έβγαλα το τελικό τις προάλλες για ένα δοκιμαστικο βαψηματακι με αλλαγή χρωματος. Όταν το τοποθέτησα ξανά, επειδή δεν είχα σημαδεψει τους ρεγουλατορους από τα συρματόσχοινα έτσι ώστε να τους ρυθμίσω σωστα, τα άφησα να κρέμονται χωρίς να τα περάσω στο ράουλο του exup.
Την άλλη μέρα οδηγώντας τη, διαπίστωσα μία ευστροφία του μοτέρ και καλύτερο γεμισμα, με καλύτερες ρεπριζ, στο άνοιγμα του γκαζιού με 3η και 4η, μεταξύ 3-5χιλ στροφές! Είναι η αίσθηση ότι φτάνεις στα ίδια χιλιόμετρα (κοντέρ) πιο γρήγορα, δλδ σαν να κέρδισε σε ροπή! Το επόμενο που θέλω να τσεκαρω είναι αν μία αίσθηση ελάχιστης "αρρυθμιας" που έχει ακριβώς στις 5χιλ στροφές με σταθερό γκάζι στην εθνική, οφείλεται στην λειτουργία της πεταλούδας του exup σ αυτές τις στροφές, μία που τώρα η πεταλούδα είναι πάντα τελείως ανοιχτή.
Για να δούμε. Πάντως δε με βλεπω να το συνδέσω πάλι...
Παραθέτω λοιπόν την εμπειρία μου, η οποία προέκυψε τυχαία λόγω... βαρεμάρας!!
Έβγαλα το τελικό τις προάλλες για ένα δοκιμαστικο βαψηματακι με αλλαγή χρωματος. Όταν το τοποθέτησα ξανά, επειδή δεν είχα σημαδεψει τους ρεγουλατορους από τα συρματόσχοινα έτσι ώστε να τους ρυθμίσω σωστα, τα άφησα να κρέμονται χωρίς να τα περάσω στο ράουλο του exup.
Την άλλη μέρα οδηγώντας τη, διαπίστωσα μία ευστροφία του μοτέρ και καλύτερο γεμισμα, με καλύτερες ρεπριζ, στο άνοιγμα του γκαζιού με 3η και 4η, μεταξύ 3-5χιλ στροφές! Είναι η αίσθηση ότι φτάνεις στα ίδια χιλιόμετρα (κοντέρ) πιο γρήγορα, δλδ σαν να κέρδισε σε ροπή! Το επόμενο που θέλω να τσεκαρω είναι αν μία αίσθηση ελάχιστης "αρρυθμιας" που έχει ακριβώς στις 5χιλ στροφές με σταθερό γκάζι στην εθνική, οφείλεται στην λειτουργία της πεταλούδας του exup σ αυτές τις στροφές, μία που τώρα η πεταλούδα είναι πάντα τελείως ανοιχτή.
Για να δούμε. Πάντως δε με βλεπω να το συνδέσω πάλι...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitris pap την Πέμ 23 Μαρ 2017, 23:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης