εχω μια απορια >>>>>

Τα 600cc με καρμπυρατέρ από το 1998 εως το 2003
Απάντηση
giannisproevo
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 05 Νοέμ 2007, 20:28
Model: -
Τοποθεσία: ITEA
Επικοινωνία:

εχω μια απορια >>>>>

Δημοσίευση από giannisproevo »

απο που να σβηνω το νεο μου fazer απο την μιζα(κλειδι) η΄απο τον κοκκινο διακοπτη δεξια στο τιμονι!!!
βοηθειστε με γιατι οι αποψεισ των γυρων μου διχαζονται
παντοσ το manual λεει οτι ο κοκκινοσ διακοπτησ ειναι για περιπτωση αναγκησ (πεσιμο κ.λ.π)

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από jskf16 »

ΩΧ! παλι μεγαλη κουβεντα μυριζομαι :lol: :lol: :lol:

κοιτα ολα τα κοκκινα κουμπια παντου αεροπλανα , καραβια και δε ξερω εγω τι αλλο δηλωνουν , διακοπτες εκτακτης ανακγης!

ο συγκεκριμενος διακοπτης εχει κατασκευαστει για συγκεκριμενο αριθμο ανοιγματων και κλεισιματων . απο το ονομα και μονο καταλαβαινουμε οτι πρεπει να χρησιμοποιηται ΜΟΝΟ σε καταστασης οπως λεγετε μεγαλης αναγκης , η περαιτερω χρηση των καθιστα επιρρεπη σε μελλοντικα προβληματα.
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση λογω της αυξημενης χρησης του , σε καποια φανταστειτε προσπεραση σας πανω σε στροφη να διακοπουν τα παντα! τι θα γινει? Τον ηπιαμε!
Εχουν τυχη μοτοσυκλετιστες που εχουν βραχυκλωσει τα καλωδια του διακοπτη για να συνεχισουν την εκδρομη τους , γιατι τους προκαλεσε ο διακοπτης το παραπανω προβλημα.!
Απο εκει και περα συνισταται , το κλεισιμο του διακοπτη και οχι του kill , ασε που επιφορτωνεις τη μπαταρια με τα ηλεκτρικα ολα στο on ! κλεινωντας το kill και οχι τη μηχανη απο το διακοπτη!
Το Kill switch σβηνει απλα τον κινητηρα κοβοντας τη γειωση απο την ηλεκτρονικη.
Και εγω παντα εκλεινα το Kill πρωτα και μετα το διακοπτη!

Επισης ,το κοκκινο διακοπτακι εχει αυτο το χρωμα και ειναι εκει που ειναι για να μπορεις να σβησεις τη μηχανει αμεσα οταν δεν εχει τι δυνατοτιτα να πιασεις το κλειδι γιαυτο ειναι κοντα στον αντιχειρα!!!!!για αυτο το λενε αλλιως και διακοπτης πανικου!

σου περιεγραψα κουβεντες που εχουν ειπωθει και εδω μεσα και την αποψη μου!

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

jskf16 έγραψε:...
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση λογω της αυξημενης χρησης του , σε καποια φανταστειτε προσπεραση σας πανω σε στροφη να διακοπουν τα παντα! τι θα γινει? Τον ηπιαμε!
Εχουν τυχη μοτοσυκλετιστες που εχουν βραχυκλωσει τα καλωδια του διακοπτη για να συνεχισουν την εκδρομη τους , γιατι τους προκαλεσε ο διακοπτης το παραπανω προβλημα.
Κοιτα να δεις , που εγω ΧΩΡΙΣ να χρησιμοποιω το Kill switch, εχω μεινει δυο φορες απο το ρημαδι. Την πρωτη καλεσα οδικη βοηθεια και επεστρεψα καβαλα στη μηχανη φιλου. Τον επισκευασα και ΟΚ. Ετσι νομιζα δηλαδη. Τη δευτερη, κανα 2 μηνες μετα, την ψιλιαστικα τη δουλεια απο τις διακοπες που εκανε. Σταματησα στη Τεμπη, τον ελυσα, βραχυκυκλωσα τα καλωδια και αποτοτε ετσι τον εχω.

Παντως, γενικα συμφωνω με τα λεγομενα σου, διακοπτης αναγκης, οχι γενικης χρησης.

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από lyon »

jskf16 έγραψε:ΩΧ! παλι μεγαλη κουβεντα μυριζομαι :lol: :lol: :lol:

κοιτα ολα τα κοκκινα κουμπια παντου αεροπλανα , καραβια και δε ξερω εγω τι αλλο δηλωνουν , διακοπτες εκτακτης ανακγης!

ο συγκεκριμενος διακοπτης εχει κατασκευαστει για συγκεκριμενο αριθμο ανοιγματων και κλεισιματων . απο το ονομα και μονο καταλαβαινουμε οτι πρεπει να χρησιμοποιηται ΜΟΝΟ σε καταστασης οπως λεγετε μεγαλης αναγκης , η περαιτερω χρηση των καθιστα επιρρεπη σε μελλοντικα προβληματα.
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση λογω της αυξημενης χρησης του , σε καποια φανταστειτε προσπεραση σας πανω σε στροφη να διακοπουν τα παντα! τι θα γινει? Τον ηπιαμε!
Εχουν τυχη μοτοσυκλετιστες που εχουν βραχυκλωσει τα καλωδια του διακοπτη για να συνεχισουν την εκδρομη τους , γιατι τους προκαλεσε ο διακοπτης το παραπανω προβλημα.!
Απο εκει και περα συνισταται , το κλεισιμο του διακοπτη και οχι του kill , ασε που επιφορτωνεις τη μπαταρια με τα ηλεκτρικα ολα στο on ! κλεινωντας το kill και οχι τη μηχανη απο το διακοπτη!
Το Kill switch σβηνει απλα τον κινητηρα κοβοντας τη γειωση απο την ηλεκτρονικη.
Και εγω παντα εκλεινα το Kill πρωτα και μετα το διακοπτη!

Επισης ,το κοκκινο διακοπτακι εχει αυτο το χρωμα και ειναι εκει που ειναι για να μπορεις να σβησεις τη μηχανει αμεσα οταν δεν εχει τι δυνατοτιτα να πιασεις το κλειδι γιαυτο ειναι κοντα στον αντιχειρα!!!!!για αυτο το λενε αλλιως και διακοπτης πανικου!

σου περιεγραψα κουβεντες που εχουν ειπωθει και εδω μεσα και την αποψη μου!
Συμφωνω απολυτως........
Σημειωσε επισης οτι η δουλεια μου ειναι
ηλεκτρολογος μηχανικος......
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
Εχετλαίος
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιουν 2007, 12:02
Model: -
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Εχετλαίος »

Μόνο από τον διακόπτη. Το κόκκινο kill switch είναι ΜΟΝΟ για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης γι αυτό και καλό θα είναι να μην πολυπαίζεις μαζί του.
Τώρα, βέβαια, γνωρίζω αρκετούς που κλείνουν τον κινητήρα πάντα πρώτα από το kill switch και μετά από το διακόπτη και ποτέ δεν έπαθαν τίποτε και ξέρω και άλλους που έπαθαν (βλέπε nfot παραπάνω).
Εγώ δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ.
Γνώθι Σεαυτόν-Μηδέν Άγαν

Άβαταρ μέλους
tzimakos
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ 2007, 23:54
Model: -
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tzimakos »

Θα πω κι εγω την λαλακια μου για το θεμα..

Μεχρι σημερα γνωριζα οτι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κλεινουμε την μηχανη απο το περιεργο αυτο κοκκινο κουμπακι....πρωτη φορα απο εσας ακουω οτι ειναι αυτο λαθος και δεν εχω λογο να αμφισβητω τα λεγομενα σας,απο δω και περα ΜΟΝΟ με το κλειδι λοιπον....

Ευχαριστω... :/abwave::)
Εικόνα

Tzimakos_CBF...!!!

Άβαταρ μέλους
douris7
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Παρ 16 Ιουν 2006, 18:27
Model: FZ1
Τοποθεσία: χανια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από douris7 »

και εγω σε ολα τα μοτο απο το κοκκινο κουμπακι την κλεινω και μετα απο τον διακοπτη........................και δεν μου ετυχε τιποτα εως τωρα γιατι εαν κατσει η στραβη θα σας :shootright: :D :D :D :D
νους χανια και σωματι στρινγκ

Tom
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2006, 05:30
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tom »

το κιλλ σουίτς είναι σαν το ρεσέτ στα πισι. άμα φας μόντα το χρησιμοποιείς. το ότι δεν παθαίνει τίποτα το μοτό εννοείτε. φαντάσου να γλύτωνες τα χειρότερα χρησιμοποιώντας το και να σου χαλούσε το μοτό από αυτό!

Άβαταρ μέλους
ZARKADAS KOSTAS
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2009, 14:22
Επικοινωνία:

Re: ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ>>>>

Δημοσίευση από ZARKADAS KOSTAS »

Ολα μα ολα μου τα μηχανακια τα εσβυνα με το κοκκινο κουμπι.Ποτε δεν ειχα προβλημα.Τωρα τελευταια το αφηνω με ταχυτητα...και ανηγοντας το σταντ σβυνω.Ελπιζω να μην παθει κατι το fazer γιατι τοχω 7 χρονια και ουτε λαμπακι δεν εκανε τσαφ. :/abwave::)

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS600”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες