διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
ναι φιλος εχεις απολυτο δικειο συγνωμη και ενα πρωσοπικο μηνυμα που δεχτηκα πριν απο ενα φιλο καταλαβα οτι πρεπει να το σταματησω αυτο, και θα το κανω συγνωμη σε ολλους παιδια απλα ειμαι δραστηριος χαρακτηρας και ανυπομομος σαν τυπος και αυτο με επιρεαζει και στο πως γραφω, ενα αλλο πραγμα που θελω να ρωτησο σαν ανεμπηρος οταν το ειχα δει τελος παντον και μολις το ειδα εμεινα πραγματικα, εχει απο οτι θυμαμαι 55 χιλιδες χιλιομετρα αλλα ρε παιδια τοσο προσεγμενο μηχανιμα δεν εχω ξαναδει εμοιαζε 2005 μοντελο το λιγοτερο ολοκαθαρο γυαλη μιλαμε,τον ρωταο τελος παντον να βαλω εξατμισει μολις το παρω τι μου προτινεις εσει του λεω, και εντονα λεει οχι οχι οπως το βλεπεις μαμα ετσι να το αφησεις το εργοστασιο λεει που το βγαζει ετσι κατι ξερει αν το αλλαξεις εξατμισει λεει θα χρειαστης αλλαγμα φιλτροκουτι ρυθμησμα βαλβιδες και εκτος αυτου λεει και να κανεις αυτο το μηχανιμα μπορει στην αρχει να δουλευει κανονικα αλλα μετα απο καποιο καιρο θα αρζιαουν λεει τα προβληματα,ρε παιδια λιγο υπερβολικος δεν ειναι να τονισω οτι θελω να το κανω για 2 λογους αυτους που θα ελεγε το μεγαλυτερο ποσοστο, ομορφια και επιδοσεις δηλαδη επιταχυνση και τελικη οσο δινει τελος παντον θα μιλησουμε τοτε τι εξατμισει θα βαλω αν βαλω εσεις τι λετε να βαλω εξατμισει αξιζει η καλα λεει ο τυπος?
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
Α ρε leuteris, μόλις πήρα ανάσα απ τα κείμενα σου!
Τα διαβάζω σα να με κυνηγανε
Τεσπα. Λοιπόν, "καλά λέει ο τύπος" και άποψη μου είναι να το αφήσεις "μαμά" από εξάτμιση. Κέρδη σε απόδοση όπως περιγράφεις δεν θα χεις, πέρα από λίγο καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές. Αλλά ενδέχεται να αλλάξει ενοχλητικα η λειτουργία και η γραμμικότητα του κινητηρα στις χαμηλό μεσαίες στροφές.
Για ομορφιά δε λέω, είναι υποκειμενικό στον καθένα...
Για "καλύτερες επιταχύνσεις και τελικές" θέλει πολυυυυυ δουλειά & λεφτά και συνεργειο που να ξέρει τι κάνει και δεν κοροϊδεύει.
Επένδυσε για αρχή σε ένα πολύ καλό σέρβις και πλήρη έλεγχο της, άσχετα με το τι σου λέει ο πωλητής, για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Αν θες να το βελτιώσεις καλύτερα να ξεκινήσεις από ανάρτησεις, φρενα, λάστιχα.
Αν το μηχανάκι το θες για βολτιτσες- εκδρομές,-ταξίδια, γνώμη μου να το αφήσεις "μαμά" κατά τα άλλα.
Τα διαβάζω σα να με κυνηγανε
Τεσπα. Λοιπόν, "καλά λέει ο τύπος" και άποψη μου είναι να το αφήσεις "μαμά" από εξάτμιση. Κέρδη σε απόδοση όπως περιγράφεις δεν θα χεις, πέρα από λίγο καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές. Αλλά ενδέχεται να αλλάξει ενοχλητικα η λειτουργία και η γραμμικότητα του κινητηρα στις χαμηλό μεσαίες στροφές.
Για ομορφιά δε λέω, είναι υποκειμενικό στον καθένα...
Για "καλύτερες επιταχύνσεις και τελικές" θέλει πολυυυυυ δουλειά & λεφτά και συνεργειο που να ξέρει τι κάνει και δεν κοροϊδεύει.
Επένδυσε για αρχή σε ένα πολύ καλό σέρβις και πλήρη έλεγχο της, άσχετα με το τι σου λέει ο πωλητής, για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Αν θες να το βελτιώσεις καλύτερα να ξεκινήσεις από ανάρτησεις, φρενα, λάστιχα.
Αν το μηχανάκι το θες για βολτιτσες- εκδρομές,-ταξίδια, γνώμη μου να το αφήσεις "μαμά" κατά τα άλλα.
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
ναι φιλε να σου πω την αληθεια μου οταν μου το ειπε ο ανθρωπος βαθια μεσα μου πιστευα οτι μπορει να εχει δικιο αλλα γυρισα πλατη και δεν ακουσα τι λεει η καρδια, ναι καλυτερα τωρα το να παει λιγο καλυτερα σιγα το πραμα απο την αλλοι αφου και εσει ειπες ισως λιγο στις μεσαιες να βοηθησει αλλα ενδεχετε να χαλασει η γραμμηκοτητα του κινητηρα, το αφηνω οπως εχει και ολλα καλα σε ευχαριστο πραγματικα αυτο το site ειναι ολλα τα λεφτα ρωτας οτι σου κατεβει στο κεφαλι, περι μηχανης φυσικα και δεχεσαι το πολυ σε μια ωρα απαντηση θελω να δω ποσα χιλιομετρα κλεβει τελικη η μηχανη ενας φιλος πριν ειπε ειδε 235 στο κοντερ θελω να μαθω οταν το παρω ποσα απο αυτα ειναι πραγματικα
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
μηχανη απο μηχανή μπορεί να διαφέρει... (αναλογα αν εχουν αλλαχτει γρανάζια, διαστάσεις ελαστικών κλπ κλπ).
οταν με το καλο το παρεις , μπορεις να το μετρησεις διπλα με ενα αλλο οχημα πχ ενα μαμα αμαξι. δοκιμαστε να πηγαινετε με 50χλμ, με 80 και μετα με 100.... εκει θα δεις λιγο πολυ τι διαφορες εχουν. βεβαια θα πρεπει να ειναι και το αλλο οχημα σωστό και να μην κλέβει και εκεινο. Δεν εχει ομως και πολυ σημασια , τι να κλεβει 5-10 χλμ δεν χαλασε και ο κοσμος....
αφου κατεληξες σε μοτοσυκλέτα και επειδη σίγουρα θα εχεις πολλες απορίες και προβληματισμους, ριξε μια ματια στο φορουμ ,στην ενοτητα που λεει για αυτο το μοντελο. Μιας και ειναι παλιό μοντέλο, εχουν συζητηθεί τέτοιοι προβληματισμοι και θα σου λυθουν πολλες αποριες.
οταν με το καλο το παρεις , μπορεις να το μετρησεις διπλα με ενα αλλο οχημα πχ ενα μαμα αμαξι. δοκιμαστε να πηγαινετε με 50χλμ, με 80 και μετα με 100.... εκει θα δεις λιγο πολυ τι διαφορες εχουν. βεβαια θα πρεπει να ειναι και το αλλο οχημα σωστό και να μην κλέβει και εκεινο. Δεν εχει ομως και πολυ σημασια , τι να κλεβει 5-10 χλμ δεν χαλασε και ο κοσμος....
αφου κατεληξες σε μοτοσυκλέτα και επειδη σίγουρα θα εχεις πολλες απορίες και προβληματισμους, ριξε μια ματια στο φορουμ ,στην ενοτητα που λεει για αυτο το μοντελο. Μιας και ειναι παλιό μοντέλο, εχουν συζητηθεί τέτοιοι προβληματισμοι και θα σου λυθουν πολλες αποριες.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
ναι φιλε μου θα το κοιταξω ειδα ειδη αρκετα θεματα αλλα οχι κατι για το κοντερ και ποσο θα ψαξω τωρα να δω ναι οντως δεν εχει σημασεια αν κλεβει 5 10 χιλιομετρα αφου ξερω οτι 220 παει καθαρα σιγουρα απο εκει και περα δεν με νοιαζει αν παει 5 πανω 5 κατω απλα ξες για να ξερω και γω ακριβος τι τελικη εχει για να χω να λεω δηλαδη
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
Στο ίδιο μοντέλο (αυτό που θες να πάρεις δλδ, αυτό έχω) βρήκα και έγω έξατμιση after market, έπωνυμη και σε πολύ καλή τιμή. Αλλά όχι δεν την άλλαξα. Πιστεύω, όπως ήδη σου έχουν πει και τα παιδιά πιο πάνω, αξίζει να δώσεις χρήματα σε ένα καλό service, ρίξε μια ματιά στα ρουλεμάν τιμονιού και τροχών... μπροστινές μπουκάλες... Πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη μάτια!
Και ρώτησε τον... γιατί την πουλάει? (το λέω αυτό διότι απ΄όσα είπες κατάλαβα ότι το μηχάνημα είναι πολύ καλό και η τιμή που το ζητάει είναι χαμηλή για την κατάσταση του) Με λίγα λόγια... "κράτα κάβατζα" και πήγαινε και σ έναν μηχανικό... να το ψαχουλέψει λίγο
Και ρώτησε τον... γιατί την πουλάει? (το λέω αυτό διότι απ΄όσα είπες κατάλαβα ότι το μηχάνημα είναι πολύ καλό και η τιμή που το ζητάει είναι χαμηλή για την κατάσταση του) Με λίγα λόγια... "κράτα κάβατζα" και πήγαινε και σ έναν μηχανικό... να το ψαχουλέψει λίγο
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
οχι θα σου πω φιλος το σκεφτηκα και γω γιατι να το δινει, καταρχειν ειχε παραδομενες πινακιδες λογο του οτι δεν το δουλευε το εκανα σερβις μου ειπε και το αφησα, γιατι μονο ταξιδακια εκανα ειπε αλλα λεει τωρα περιμενω δευτερο παιδι και τα πραματα σφιγκουν ειναι 45 χρονον ασχετο, το δινε 1900 συζητησημει μετα απο κανα δεκαλεπτο σηζητησεις μου λεει σε συμπαθησα πολυ ρε μπαγασα ο τροπος που μιλας και ξιγιεσαι μου εκανε εντυπωσει λεει,μετα ξερω γω χαχαχα τα κλασικα του λεω ισως επειδη ειμαι απο ενα χωριο του κιλκις στα μερη μας του λεω ολλοι ετσι ειμαστε,τελος παντον αυτα ηταν ασχετα του θεματος ξερω απλα επειδη οπως εχω πει γουσταρο αυτο το site και θελω να σας λεω πολλα για μενα, μου λεει αυτο σε συμπαθησα ξερω γω και λεει θα σου το κατεβασω 1700 ευρω δεν το ειχα σκοπο αλλα σε εσενα θα σου το κατεβασω ξερω γω ευχαριστο χαρες και τα σχετικα οσο να ναι 200 ευρω ειναι αυτα,δεν του ειπα απο μονος μου να κατεβει δεν ηθελα να φενομαι σαν λιγουρης, εξαλου η ποντιοι εχουμε ονομα οτι ειμαστε ανοιχτοχεριδες εγω τουλαχιστον ειμαι και καπως ετσι εγινε η φασει του εχω δωσει τα 850 ευρω ειπαμε τα μισα 50% βγαλαμε αδεια στο ονομα μου για να ειμαι σιγουρος και εγω οτι θα το παρω και μολις γυρισω απο σερρες που ειμαι 50% απο εκει, θα το παρω τωρα θα μου πεις αφου ειχες ολλα τα λεφτα γιατι δεν το πηρες ναι ειχα 2400 ευρω 2 λογοι 1 δεν ηθελα να το αφησω σπτι ο αδερφος μου του τσογλανακι ξερει κολπα να βαζει μηχανες χωρις κλειδια το παλιο το σκουτερακι μου ετσι το εκανε κυριος γενικα αυτον φοβαμαι, και 2 οτι στο πετριτση που ειμαι η γιαγια μου μενει σε μερος που σε ενα βραδυ στο χαλαρο σου κλεβουν την μηχανη ανοιχτο μερος απο παντου και σκοτεινο, του δωσα το 50% για να βγαλει τη μηχανη απο το car αυτο απλα παιδια ξερω ειπα πολλα ξεχνιεμαι και γραφω γραφωωω
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
παιδια σημερα πριν 10 λεπτα πηρα τηλεφωνο στην θεσσαλονικη στον μερεμετσακη οποιος τον ξερει, και ρωτησα ποσο θα κοστισει ενα ολικο σερβις λεει τι ολικο να πω την αληθεια δεν ηξερα ακριβος και εγω και ειπα τα παντα, στην αρχει φυσικα του ειπα τη μηχανη εχω και τα σχετικα μου λεει ποσα χιλιομετρα εχει λεω 55,000 και λεει ρυθμισμα βαλβιδες εχουν γινει και λεω οχι απο οτι ξερω λεει χρειαζεται λογικα λεω οκ και λεει απο 150 μεχρι 200 ευρω δεν λυπαμαι τα λεφτα,απλα αλλο ειναι το ζητημα λετε οταν το παω εκτος ολλα αυτα που ειπαμε οτι θα κανει και θα τα κανουμε φιλτρα λαδιου μπουζια λαδια ξερω γω να του πω να κανει και καθαρισμα καρμπιρατερ και αν ναι γιατι?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
εδώ είναι που λέγαμε , να είναι καλά συντηρημμένη η μηχανή ή η χρονολογία του μοντέλου.
παρακάτω θα κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση κάποιων αναλωσίμων και συντήρησης με τα όσα γνωρίζω. Ενας μηχανικός λογικά θα γνωρίζει καλύτερα αν ελέγξει την μοτοσυκλέτα
(μπορεί να τα βρεις πιο φθήνα ή πιο ακριβά)
ρυθμισμα βαλβίδων 150-200 , ανάλογα αν χρειαστούν φλάντζες ή αλλά ψιψιψίνια.
λάδια υπολόγισε ~13€ το λίτρο . το φζ6 παίρνει περίπου 2μιση λίτρα (αρα αγοράζεις 3) δηλαδή 39€ περίπου
μπουζί 4χ περίπου 9€ --> 36€
φίλτρο λαδιού κάνα 10αρικο
φίλτρο αέρα κάνα 20αρικο
συν κάποιο ποσό εργασίας που λογικά θα σε χρεώσει (στην καλύτερη ξεκινάνε απο 35€ την εργατοώρα και ανεβαίνει ανάλογα τα συνεργεια πχ.ανώνυμο-εξουσιοδοτημένο-αντιπροσωπεία κλπ)
αν τα κάνει όοολα μαζί ίσως γλυτώσεις κάτι απο εργασία.
στα καρμπυρατερ δεν έχω άποψη, αντίστοιχα για το injection χρεώνουν κανα 40-50αρικο. το καρμπυρατέρ ενδέχεται να έχει φλατζούλες-τσιμουχάκια-μεμβράνες που σε αυτά βαράνε οι τιμές στα ανταλλακτικά
(έχω δει σε άλλα μοντέλα 20ετιας κατι μεμβράνες στα 140€ <>60
επιπλέον θα πρέπει να δει και άλλα πράγματα πχ ρουλεμαν τιμονιού-κατάσταση αναρτήσεων-φρένων- κατάσταση στα σωληνάκια μην τυχόν χρειάζεται κάτι αλλαγή.
επίσης δες τι γίνεται και με τα λάστιχα της μοτο. αν θέλουν αλλαγή τώρα ή αν έστω σε βγάζουν λίγο ακόμα μέχρι να τα αλλάξεις (οι τιμές παίζουν απο 200-300€ ανάλογα μάρκα και διάσταση)
παρακάτω θα κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση κάποιων αναλωσίμων και συντήρησης με τα όσα γνωρίζω. Ενας μηχανικός λογικά θα γνωρίζει καλύτερα αν ελέγξει την μοτοσυκλέτα
(μπορεί να τα βρεις πιο φθήνα ή πιο ακριβά)
ρυθμισμα βαλβίδων 150-200 , ανάλογα αν χρειαστούν φλάντζες ή αλλά ψιψιψίνια.
λάδια υπολόγισε ~13€ το λίτρο . το φζ6 παίρνει περίπου 2μιση λίτρα (αρα αγοράζεις 3) δηλαδή 39€ περίπου
μπουζί 4χ περίπου 9€ --> 36€
φίλτρο λαδιού κάνα 10αρικο
φίλτρο αέρα κάνα 20αρικο
συν κάποιο ποσό εργασίας που λογικά θα σε χρεώσει (στην καλύτερη ξεκινάνε απο 35€ την εργατοώρα και ανεβαίνει ανάλογα τα συνεργεια πχ.ανώνυμο-εξουσιοδοτημένο-αντιπροσωπεία κλπ)
αν τα κάνει όοολα μαζί ίσως γλυτώσεις κάτι απο εργασία.
στα καρμπυρατερ δεν έχω άποψη, αντίστοιχα για το injection χρεώνουν κανα 40-50αρικο. το καρμπυρατέρ ενδέχεται να έχει φλατζούλες-τσιμουχάκια-μεμβράνες που σε αυτά βαράνε οι τιμές στα ανταλλακτικά
(έχω δει σε άλλα μοντέλα 20ετιας κατι μεμβράνες στα 140€ <>60
επιπλέον θα πρέπει να δει και άλλα πράγματα πχ ρουλεμαν τιμονιού-κατάσταση αναρτήσεων-φρένων- κατάσταση στα σωληνάκια μην τυχόν χρειάζεται κάτι αλλαγή.
επίσης δες τι γίνεται και με τα λάστιχα της μοτο. αν θέλουν αλλαγή τώρα ή αν έστω σε βγάζουν λίγο ακόμα μέχρι να τα αλλάξεις (οι τιμές παίζουν απο 200-300€ ανάλογα μάρκα και διάσταση)
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- leuteris1990
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ 23 Νοέμ 2016, 15:21
- Model: FZ6
- Model year: 2000
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
φιλος ειναι πολλα αληθεια ζαληστικα με τα ποσα χρειαζεται και που ομως φυσικα δεν θα λυπηθω να φτιαξω ολλα ολλα θα τα φτιαξω και το παραμικρο που θα χρειαστη τα λεφτα δεν με νοιαζει ποσα θα παρει αρκει να δουλευει η μηχανη ρολοι, ειπες ρουλεμαν τιμονιου και καποια αλλα πραματα λοιπον, μολις το παω σε 1,5 μηνα περιπου κοντα στις 15 20 γεναρι υπολογιζω τοτε θα γραψω σε ενα χαρτι ολλα αυτα που με ειπατε για να τα θυμαμαι γιατι δεν ξερω πολλα απο μηχανες, και θα του πω να τα κοιταξει ενα ενα οτιδιποτε εχει και παραμικρο προβληματακι να φτιαχτει θελω πραγματικα η μηχανη να δουλευει ρολοι δηλαδη αν φτιαξω ολλα αυτα η μηχανη θα δουλευει και καλυτερα σε γενικη εικονα, αλλα πιστευω το σημαντικοτερο ειναι οτι στο ρελαντι η μηχανη εκει θα φενεται οτι δουλευει τελεια, μετα καθαρισμενα καρμπιρατερ μετα ρυθμισματα βαλβιδων το ολικο σερβις που θα κανω αντε να δω μολις τα κανω ολλα αυτα τι διαφορα με το πως δουλευε με το πως θα δουλευει τοτε στο ρελαντι εννοω περιμενω με ανυπομονισια να το παρω τον γεναρι θα το παρω μολις το παρω την ιδια μερα θα το παω στον μερεμετσακη για ολλα αυτα.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες του παλιου fazer που ειναι μεχρι το 2003 με το καινουργειο
....κλειδωνεται μεχρι να μεταφερθουν τα ασχετα ποστ!
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... 21&t=23718
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... 21&t=23718
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης