Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
Έλεγχος κράνους….το κάνε ο διάολος και μια εποχή πεφτανε πολλοί φίλοι μου...είτε γιατί ο ένας ήταν μεθυσμένος οδηγός και τον έριξε, είτε ο άλλος τον χτύπησε και τον παράτησε , είτε παραβίασε ο άλλος στοπ…και αλλά πολλά…που λίγο πολύ όλοι τα ξέρετε έχετε ακούσει. Μερικές φώτο των φίλων που ευτυχώς όλοι μέχρι και σήμερα φερουν άκρας υγείας!!!!!!
Ήρθε λοιπόν και μια μέρα το ερώτημα , ρε συ Γιάννη το κράνος μου , στοιχίζει 500 -800-1000 ευρώ και μόλις το είχα πάρει ή μου έπεσε από τα χεριά και δε ξέρω τι να κάνω , μέσα μου ψυχολογικά δεν πάει κάτι καλά , Να πάρω άλλο? Να το στείλω για έλεγχο? Τι να κάνω?
Να ξεκαθαρίσουμε ότι σίγουρα ένα κράνος θα υποστεί διαφορετική ζημία με απευθείας κρούση σε κάποιο σταθερό σημείο , από ότι με πτώση από το χέρι , και άλλη αν απλά συρθεί….
Έτσι λοιπόν το έψαξα λίγο και το συζήτησα με 5-6 φίλους που το κατέχουν πιστεύω… ο ένας είναι αντιπρόσωπος εδώ Ελλάδα συνεργαζόμενος με τη shoei , 3 γιατροι και δυο πρώην συντάκτες του μοτο!
Να σημειώσω η «ημερομηνία λήξης» ενός κράνους έρχεται με την πρώτη πτώση όπου το κράνος θα χτυπήσει κάτω και θα συμπιεστεί το απορροφητικό υλικό. Η κύρια αποστολή του είναι να απορροφά την κρούση, επιβραδύνοντας
ομαλά (όσο γίνεται καλύτερα) τον εγκέφαλό μας που δεν συμπαθεί καθόλου τα
αρνητικά g
Ο φίλοι του μοτο και ο συνεργάτης της shoei συμφωνήσαν στο εξής…στα ερωτήματα που τους έκανα!
Γιάννη , όταν ένας πελάτης μας έρθει για έλεγχο του κράνους του από μια πτώση πρώτα από όλα τον ακούμε και ξεκαθαρίζουμε για τη πτώση μιλάμε.
Αν η πτώση είναι από τα χεριά του στο έδαφος το ελέγχουμε οπτικά εξωτερικά παντού και εσωτερικά βεβαία , αλλά έως σήμερα κανένα κράνος δεν έχει δείξει κάτι και αλίμονο βεβαία ένα κράνος με 1m/sec πάθαινε ζημιά ! Στα πολλά τι θα γινόταν?
Όποτε καταλαβαίνεις ότι νόημα εξονυχιστικού έλεγχου δεν υπάρχει , απλά ο ψυχολογικός παράγοντας είναι αυτός πού πάντα μας επηρεάζει.
Αν η πτώση του κράνους μας , είναι από τη μηχανή μας ερχόμενη με πολλά πλέον χλμ και χτυπηθεί σε οποιοδήποτε σημείο ή σέρνετε…εδώ τα πράγματα αλλάζουν!
Ο αναβάτης έχει 2 δρόμους να επιλέξει για να ελεχθει το κράνος του..
1. πάει σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο κατάστημα και ελέγχουν το κράνος α)οπτικά με ειδικούς φακούς και μέσα και έξω , αφαιρώντας τα εσωτερικά του
β)στέλνετε το κράνος σε οποιοδήποτε ακτινολογικό τραβώντας του ακτίνες πανοραμικές ή από όλες τις όψεις του για να έχουμε όσο γίνετε ολοκληρωμένη εικόνα. Αυτό γίνεται για να δουν αν υπάρχει σε κάποιο σημείο ρωγμή στο κέλυφος πάνω ,η οποία με γυμνό μάτι δεν φαίνεται. Μετά από αυτό και ανάλογα την ακτίνα κρίνουμε αν το κράνος πάει για πέταμα ή αν μπορεί να συνεχίσει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε!
2.Ο άλλος δρόμος είναι να σταλεί στη Γαλλία και όχι στην Ιαπωνία (μιλώντας για τη shoei) στα εκεί εργαστήρια αλλά το κόστος που θα επιβαρυνθεί ο αναβάτης είναι υψηλό και πολλές φορές ….δε προτιμάτε αυτή η επιλογή και αγοράζει καινούργιο
Παρακάτω το ενδιαφέρον κομμάτι της ιστορίας…….
Ο φίλος , γιατρός (Μπάμπης Βιττωρακης) με βοήθησε στην ακτίνα του κράνους! Έτσι λοιπόν ο Ηλίας από εδώ μέσα μου έστειλε το κράνος του , όπως βλέπετε στις φωτο (ARAI) το πήγα για ακτίνες για να δούμε την κατάσταση του!
Το κράνος εδώ έχει εμφανή σημάδια από τη πτώση…ένα εμπρός και ένα πίσω χτύπημα…με το πρώτο οπτικό έλεγχο όπως προαναφέραμε παραπάνω δεν έχει κάτι ανησυχητικό…
Στη συνέχεια και εδώ φαίνονται πλέον οι ακτίνες του κράνους ..που είναι και το ποιο σημαντικό σε ολη την ιστορία που περιγράφουμε….
Σας δείχνω τι φαίνεται στο κράνος , εκτός τα εύκολα που τα αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι….σας δείχνω λόγου χάρη το έναν αεραγωγό ο δεύτερος βρίσκεται στη προβολή του πρώτου οπότε δε φαίνεται το ιδιο βρισκεται ποιο μέσα αν προσέξετε…
Αν τώρα το κράνος μας είχε κάποια ζημιά σύμφωνα με τους ακτινολόγους θα είχε μια μαύρη έντονη γραμμή (...βαλαμε και κοκκινη γραμμη)αρκετά χαρακτηριστική που θα είχε ένα σημείο εκκίνησης από αυτό της κρούσης και θα έκανε εσωτερικά διάφορα σα κλαδιά ας πούμε…..όπου τότε το κράνος μας θα χαρακτηριζόταν 100% ακατάλληλο , όπως τη φωτο παρακάτω!
Ευχαριστώ τους φίλους που με βοήθησαν , αν και δεν ήθελαν να βάλω τα ονόματα τους … Μπάμπη Βιττωρακη , Γιώργο Στασινο , Ιάκωβο , Γιώργο , Νίκο , Ηλία , Στέλιο Βιττωρακη , Τζούλια Γιαννακοπουλου !!!!!
Ελπίζω να βοήθησα …για ότι θέλετε ρωτήστε!
Προσοχή: Η χρήση στοιχείων επιτρέπεται για κάλυψη προσωπικών αναγκών. Το σύνολο του άρθρου και του
φωτογραφικού υλικού του, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία www.http://www.fazerclub.gr
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποστολή, ή αναμετάδοσή του, σε οποιαδήποτε μορφή (έντυπη η ηλεκτρονική), με
σκοπό το εμπορικό, η το οικονομικό κέρδος, (site's , forum's κ.α.) τυχόν κλοπή τους επιφέρει έννομες συνέπειες.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου έχει προηγηθεί συνεννόηση με το www.http://www.fazerclub.gr για λήψη αδείας.
Επιτρέπονται φυσικά η αναφορές και οι συνδέσεις με μορφή link από το www.http://www.fazerclub.gr
Ήρθε λοιπόν και μια μέρα το ερώτημα , ρε συ Γιάννη το κράνος μου , στοιχίζει 500 -800-1000 ευρώ και μόλις το είχα πάρει ή μου έπεσε από τα χεριά και δε ξέρω τι να κάνω , μέσα μου ψυχολογικά δεν πάει κάτι καλά , Να πάρω άλλο? Να το στείλω για έλεγχο? Τι να κάνω?
Να ξεκαθαρίσουμε ότι σίγουρα ένα κράνος θα υποστεί διαφορετική ζημία με απευθείας κρούση σε κάποιο σταθερό σημείο , από ότι με πτώση από το χέρι , και άλλη αν απλά συρθεί….
Έτσι λοιπόν το έψαξα λίγο και το συζήτησα με 5-6 φίλους που το κατέχουν πιστεύω… ο ένας είναι αντιπρόσωπος εδώ Ελλάδα συνεργαζόμενος με τη shoei , 3 γιατροι και δυο πρώην συντάκτες του μοτο!
Να σημειώσω η «ημερομηνία λήξης» ενός κράνους έρχεται με την πρώτη πτώση όπου το κράνος θα χτυπήσει κάτω και θα συμπιεστεί το απορροφητικό υλικό. Η κύρια αποστολή του είναι να απορροφά την κρούση, επιβραδύνοντας
ομαλά (όσο γίνεται καλύτερα) τον εγκέφαλό μας που δεν συμπαθεί καθόλου τα
αρνητικά g
Ο φίλοι του μοτο και ο συνεργάτης της shoei συμφωνήσαν στο εξής…στα ερωτήματα που τους έκανα!
Γιάννη , όταν ένας πελάτης μας έρθει για έλεγχο του κράνους του από μια πτώση πρώτα από όλα τον ακούμε και ξεκαθαρίζουμε για τη πτώση μιλάμε.
Αν η πτώση είναι από τα χεριά του στο έδαφος το ελέγχουμε οπτικά εξωτερικά παντού και εσωτερικά βεβαία , αλλά έως σήμερα κανένα κράνος δεν έχει δείξει κάτι και αλίμονο βεβαία ένα κράνος με 1m/sec πάθαινε ζημιά ! Στα πολλά τι θα γινόταν?
Όποτε καταλαβαίνεις ότι νόημα εξονυχιστικού έλεγχου δεν υπάρχει , απλά ο ψυχολογικός παράγοντας είναι αυτός πού πάντα μας επηρεάζει.
Αν η πτώση του κράνους μας , είναι από τη μηχανή μας ερχόμενη με πολλά πλέον χλμ και χτυπηθεί σε οποιοδήποτε σημείο ή σέρνετε…εδώ τα πράγματα αλλάζουν!
Ο αναβάτης έχει 2 δρόμους να επιλέξει για να ελεχθει το κράνος του..
1. πάει σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο κατάστημα και ελέγχουν το κράνος α)οπτικά με ειδικούς φακούς και μέσα και έξω , αφαιρώντας τα εσωτερικά του
β)στέλνετε το κράνος σε οποιοδήποτε ακτινολογικό τραβώντας του ακτίνες πανοραμικές ή από όλες τις όψεις του για να έχουμε όσο γίνετε ολοκληρωμένη εικόνα. Αυτό γίνεται για να δουν αν υπάρχει σε κάποιο σημείο ρωγμή στο κέλυφος πάνω ,η οποία με γυμνό μάτι δεν φαίνεται. Μετά από αυτό και ανάλογα την ακτίνα κρίνουμε αν το κράνος πάει για πέταμα ή αν μπορεί να συνεχίσει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε!
2.Ο άλλος δρόμος είναι να σταλεί στη Γαλλία και όχι στην Ιαπωνία (μιλώντας για τη shoei) στα εκεί εργαστήρια αλλά το κόστος που θα επιβαρυνθεί ο αναβάτης είναι υψηλό και πολλές φορές ….δε προτιμάτε αυτή η επιλογή και αγοράζει καινούργιο
Παρακάτω το ενδιαφέρον κομμάτι της ιστορίας…….
Ο φίλος , γιατρός (Μπάμπης Βιττωρακης) με βοήθησε στην ακτίνα του κράνους! Έτσι λοιπόν ο Ηλίας από εδώ μέσα μου έστειλε το κράνος του , όπως βλέπετε στις φωτο (ARAI) το πήγα για ακτίνες για να δούμε την κατάσταση του!
Το κράνος εδώ έχει εμφανή σημάδια από τη πτώση…ένα εμπρός και ένα πίσω χτύπημα…με το πρώτο οπτικό έλεγχο όπως προαναφέραμε παραπάνω δεν έχει κάτι ανησυχητικό…
Στη συνέχεια και εδώ φαίνονται πλέον οι ακτίνες του κράνους ..που είναι και το ποιο σημαντικό σε ολη την ιστορία που περιγράφουμε….
Σας δείχνω τι φαίνεται στο κράνος , εκτός τα εύκολα που τα αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι….σας δείχνω λόγου χάρη το έναν αεραγωγό ο δεύτερος βρίσκεται στη προβολή του πρώτου οπότε δε φαίνεται το ιδιο βρισκεται ποιο μέσα αν προσέξετε…
Αν τώρα το κράνος μας είχε κάποια ζημιά σύμφωνα με τους ακτινολόγους θα είχε μια μαύρη έντονη γραμμή (...βαλαμε και κοκκινη γραμμη)αρκετά χαρακτηριστική που θα είχε ένα σημείο εκκίνησης από αυτό της κρούσης και θα έκανε εσωτερικά διάφορα σα κλαδιά ας πούμε…..όπου τότε το κράνος μας θα χαρακτηριζόταν 100% ακατάλληλο , όπως τη φωτο παρακάτω!
Ευχαριστώ τους φίλους που με βοήθησαν , αν και δεν ήθελαν να βάλω τα ονόματα τους … Μπάμπη Βιττωρακη , Γιώργο Στασινο , Ιάκωβο , Γιώργο , Νίκο , Ηλία , Στέλιο Βιττωρακη , Τζούλια Γιαννακοπουλου !!!!!
Ελπίζω να βοήθησα …για ότι θέλετε ρωτήστε!
Προσοχή: Η χρήση στοιχείων επιτρέπεται για κάλυψη προσωπικών αναγκών. Το σύνολο του άρθρου και του
φωτογραφικού υλικού του, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία www.http://www.fazerclub.gr
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποστολή, ή αναμετάδοσή του, σε οποιαδήποτε μορφή (έντυπη η ηλεκτρονική), με
σκοπό το εμπορικό, η το οικονομικό κέρδος, (site's , forum's κ.α.) τυχόν κλοπή τους επιφέρει έννομες συνέπειες.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου έχει προηγηθεί συνεννόηση με το www.http://www.fazerclub.gr για λήψη αδείας.
Επιτρέπονται φυσικά η αναφορές και οι συνδέσεις με μορφή link από το www.http://www.fazerclub.gr
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
εγω ενα θα πω δεν βοηθησα καθολου απλα εστειλα φωτο απ τη μηχανη ..κ το κρανος με κουριερ τιποτε αλλο η ιδεα κ η εκετελση ειναι καθαρα by jskf16 κ απλα θα πω οτι το κρανακι μου παει για περιποηση κ ζελατινα μονο για χρηση εντος πολεως . κ λιγες λεπτομερειες ακομα ..η ταχυτητα της πτωσης μου ηταν 65-70 χιλ....κ το στροφομετρο 2100.....
το πισω χτυπημα του κρανους εγινε σε αυτοκινητο.οποτε εκει δεχθηκε τη περισσοτερη δυναμη .κ το μπροστινο ηταν η προσγειωση στο δρομο αυτα τα λεω απλα για να ξερετε το μεγεθος της κρουσης κ το κατα ποσον ειμαστε προστατευμενοι σε σχεση με τα πολλα λ7 που δινουμε για τα κρανη μας
...γιαννη ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ............
υγ ..ας ερθουν να το το κανουν copy τωρα μερικοι μερικοι
το πισω χτυπημα του κρανους εγινε σε αυτοκινητο.οποτε εκει δεχθηκε τη περισσοτερη δυναμη .κ το μπροστινο ηταν η προσγειωση στο δρομο αυτα τα λεω απλα για να ξερετε το μεγεθος της κρουσης κ το κατα ποσον ειμαστε προστατευμενοι σε σχεση με τα πολλα λ7 που δινουμε για τα κρανη μας
...γιαννη ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ............
υγ ..ας ερθουν να το το κανουν copy τωρα μερικοι μερικοι
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
Μπροβο Γιαννη!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
Μπραβο φιλαρακι εισαι πολυ σωστος...να σαι παντα καλα σ ευχαριστουμε για το χρονο σου...
Επιστημονα... <> </->/ss4
Επιστημονα... <> </->/ss4
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-
- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν 2005, 11:13
- Model: -
- Τοποθεσία: Αγ. Δημητριος
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
Ωραιος ο Γιαννης...
Αλλα ρε θηριο μια απορια....
Τον Στελιο Βιτωρακη που τον ξερεις ρεεεεε??????????
Να του δωσεις πολλα χαιρετισματα!!!
Αλλα ρε θηριο μια απορια....
Τον Στελιο Βιτωρακη που τον ξερεις ρεεεεε??????????
Να του δωσεις πολλα χαιρετισματα!!!
- johnmiry
- Δημοσιεύσεις: 407
- Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Kavala
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
+:Applause=+:=D> ...
Ευχαριστούμε για την έρευνα
και τις πολυτιμες συμβουλές....
.....
Ευχαριστούμε για την έρευνα
και τις πολυτιμες συμβουλές....
.....
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5
- Giannis X
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
- Godfatherswheel
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 19:26
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα-Αττικης
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Live by the sword..
Die by the sword..
Die by the sword..
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
ο Στελιος ειναι παιδικος φιλος και τωρα νονος (η γυναικα του βαφτισε το μικρο) του μικρου Στεφανου!pantelis έγραψε:Ωραιος ο Γιαννης...
Αλλα ρε θηριο μια απορια....
Τον Στελιο Βιτωρακη που τον ξερεις ρεεεεε??????????
Να του δωσεις πολλα χαιρετισματα!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
παιδια εγω σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια....
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
ilias έγραψε:εγω ενα θα πω δεν βοηθησα καθολου
βοηθησες βοηθησες
...γιαννη ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ............
ασε τα μπραβο , και το κρανος σου σε εσωσε και ειναι και μια χαρα , οπως και εσυ και μιλαμε σημερα
υγ ..ας ερθουν να το το κανουν copy τωρα μερικοι μερικοι
αχαχαχχαχαχα ....καλο...αλιμονο τους , μετα!
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Re: Κρανος ελεγχος υλικου....διαβαστε το!!!
Αψογος Γιαννη. Παρα πολυ καλο και κατατοπιστικο το αρθρο
ps... αναρωτιεμαι αν τα κρανη απο ανθρακονημα (πχ uvex, hjc) εχουν τις ιδιες αντοχες σε μια πτωση σε σχεση με τα πιο συμβατικα υλικα. (δεν εννοω την αποροφητικοτητα...)
ps... αναρωτιεμαι αν τα κρανη απο ανθρακονημα (πχ uvex, hjc) εχουν τις ιδιες αντοχες σε μια πτωση σε σχεση με τα πιο συμβατικα υλικα. (δεν εννοω την αποροφητικοτητα...)
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης