ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Δηλαδη εσενα Γιαννη σου αρεσει αυτο το πραμα για να το επαιρνες?
να το κανεις τι?
Αν θεωρεις μηχανη πολης την μηχανη καφετεριας παω πασο.
Αλλα σαν μηχανη πολης, πρεπει να εχει χωρους, να εχει μικροτερη καταναλωση και αν πεφτει να μην σκορπαει
γιατι ολο και καποιος θα το ριξει ξεπαρκαροντας...
με λιγα λογια πολης : σκουτερ, παπι, εντουρακι.αυτα ειναι "πολης"...
και οχι οτι δεν μπορει να βγει παραεξω η ειναι μονο για καφετερια αντε και μια παραλιακη με αιθριο καιρο μεχρι 3 μποφορ...
αυτα τους περισσεψαν αυτα εβαλαν, δικαιολογει μονο την ελειψη φαντασιας τους
τα υπολοιπα ειναι φυκια και κορδελες του μαρκετινγκ που οτι δεν εχει καμια ιδιαιτερη χρησιμοτητα το βαφτισαν πολης η παιχνιδιαρικο <>3
να το κανεις τι?
Αν θεωρεις μηχανη πολης την μηχανη καφετεριας παω πασο.
Αλλα σαν μηχανη πολης, πρεπει να εχει χωρους, να εχει μικροτερη καταναλωση και αν πεφτει να μην σκορπαει
γιατι ολο και καποιος θα το ριξει ξεπαρκαροντας...
με λιγα λογια πολης : σκουτερ, παπι, εντουρακι.αυτα ειναι "πολης"...
και οχι οτι δεν μπορει να βγει παραεξω η ειναι μονο για καφετερια αντε και μια παραλιακη με αιθριο καιρο μεχρι 3 μποφορ...
αυτα τους περισσεψαν αυτα εβαλαν, δικαιολογει μονο την ελειψη φαντασιας τους
τα υπολοιπα ειναι φυκια και κορδελες του μαρκετινγκ που οτι δεν εχει καμια ιδιαιτερη χρησιμοτητα το βαφτισαν πολης η παιχνιδιαρικο <>3
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
στα λεφτα αυτα σιγουρα δεν θα σου δωσουν κατι παραπανω απο αυτα που δινουν σε αυτο αλλα οταν εχεις δωσει 12000 σιγουρα θες κατι περισσοτερο κ οχι μια αναρτηση πισω που δεν θα εβαζα ουτε σε xtx.σε σχεση παντως με το xj που το εχει κ ενας φιλος κ το εχω οδηγησει απειρες φορες θα ειναι πολυ καλυτερο.απλα ειναι ενα μοτο για βολτες "πολης" κ τπτ παραπανω.σε ταχυτητα λογικα θα ειναι καλο με αρκετη τελικη που δεν θα φτασεις ποτε γιατι θα νομιζεις οτι πετας.το θεμα ειναι οτι ο κοσμ8ς με 6000 ευρω ισως κ λιγα παραπανω αγοραζει σιγουρα κατι καλυτερο απο αυτο.κ πιο ομορφο σιγουρα!
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Δε τα βλεπεις καλα Kwsths .....εσυ Γιαννη το εβγαλες και ακομα δε το ειδαμε , του εκανες και ποιοτικο ελεγχο κιολας . Με καλυψαν οι περισσοτεροι για να μη τα γραφω ξανα , ευτυχως τα εγραψαν καλυτερα απο εμενα.
Μη ξεχνας τα εξης:
-εσυ κρινεις , απο την ηλικια* και εμπειρια* που εχεις αποκτησει....εσενα μπορει να μη σε εκφραζει , οκ δεκτο.Αλλους ομως αναβατες ανερχομενους και μη...δε ξερεις , μπορει να τους εκφραζει.
-εμενα δε μου αρεσουν τα γυμνα μηχανακια , να τα βλεπω ή να το παρω απο καποιο φιλο για βολτα οκ, ας πουμε το STREET/SPEED TRIPLE μου αρεσει αλλα ειναι γυμνο οποτε δεν ..για να μη λενε οτι συζηταμε μονο για τα yamaha. Απο την αλλη (θεωρουμε οτι εχω λεφτα ) αν ηθελα να αραξω και να εχω μια ηρεμια στη πολη που ζω , χωρις πολλα πολλα περι μοτοσυκλετιστικης ιδεολογιας ξεκόβοντας απο αυτη, ναι θα την επαιρνα ....για να μην εχω σκουτερ και παπακια , αλλα μοτοσυκλετα
Καταλαβαινεις λοιπον οτι το νομισμα δεν εχει μια οψη.
-στο εντουρακι και στα αλλα , ειδικα στην Αθηνα ποσοι εχουν βαλει βαλιτσες....απειροι οδηγοι.Οταν λεει πολης η εταιρια καταλαβαινουμε τι λεει ? Και το Er και αλλα συναφη στο ιδιο υφος ειχαν/εχουν βγει , μοτοσυκλετες πολης.Και πολη δεν ειναι μονο η Αθηνα
*χωρις να θελω να προσβαλω τους υπολοιπους μη παρεξηγηθω, απλα καθε μοντελο εκφραζει και αναλογα την ηλικια-ορεξη.
Μη ξεχνας τα εξης:
-εσυ κρινεις , απο την ηλικια* και εμπειρια* που εχεις αποκτησει....εσενα μπορει να μη σε εκφραζει , οκ δεκτο.Αλλους ομως αναβατες ανερχομενους και μη...δε ξερεις , μπορει να τους εκφραζει.
-εμενα δε μου αρεσουν τα γυμνα μηχανακια , να τα βλεπω ή να το παρω απο καποιο φιλο για βολτα οκ, ας πουμε το STREET/SPEED TRIPLE μου αρεσει αλλα ειναι γυμνο οποτε δεν ..για να μη λενε οτι συζηταμε μονο για τα yamaha. Απο την αλλη (θεωρουμε οτι εχω λεφτα ) αν ηθελα να αραξω και να εχω μια ηρεμια στη πολη που ζω , χωρις πολλα πολλα περι μοτοσυκλετιστικης ιδεολογιας ξεκόβοντας απο αυτη, ναι θα την επαιρνα ....για να μην εχω σκουτερ και παπακια , αλλα μοτοσυκλετα
Καταλαβαινεις λοιπον οτι το νομισμα δεν εχει μια οψη.
-στο εντουρακι και στα αλλα , ειδικα στην Αθηνα ποσοι εχουν βαλει βαλιτσες....απειροι οδηγοι.Οταν λεει πολης η εταιρια καταλαβαινουμε τι λεει ? Και το Er και αλλα συναφη στο ιδιο υφος ειχαν/εχουν βγει , μοτοσυκλετες πολης.Και πολη δεν ειναι μονο η Αθηνα
*χωρις να θελω να προσβαλω τους υπολοιπους μη παρεξηγηθω, απλα καθε μοντελο εκφραζει και αναλογα την ηλικια-ορεξη.
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι κολλημα εχετε φαει με το μηχανακι αντι να λεμε μπραβο στη yamaha που εβγαλε τετοια μηχανακια σε αυτη την τιμη πεσαμε να το φαμε????κ να πω κ κατι αλλο ποιος ειπε οτι δεν ταξιδευει ενα τετοιο μηχανακι η οτι η yamaha το δινει για να πας σουπερ μαρκετ με αυτο, μην το συγκρινετε με σκουτερ κ παπια μαλλον εχει χαθει καπου ο ορισμος μηχανη πολης... Οπως πολυ σωστα αναφερθηκε το er που εχει πουλησει πολλα κοματια ειναι καλητερο???Οποιοδηποτε γυμνο σε κουραζει στο ταξιδι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν παει κιολας με μια μικρη ζελατινα ειναι οκ....στην τελικη κ τα fz6 fz1 gsr hornet κτλ ειναι γυμνα αυτα δεν πανε ταξιδι??
ενα μπλε 400αρι του 98!!!(600 πλεον.....)
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Εγώ πάλι απορώ με την τιμή του. Υποτίθεται ότι θα είναι κάτω κι από του xt660!κ ναι αν είχα προ 5 ετίας, όταν έσκασα το χρήμα κ πήρα xtx, την επιλογη σίγουρα θα το προτιμούσα. Ακούς εκεί 6.990 το xtx τότε, κ ήταν κ προσφορά από τα 7200!!
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
εξαρταται τι εννοει ταξιδι ο καθενας μας
και ναι το μηχανη πολης, εχει μπει για λογους μαρκετινγκ γι αυτο και εχει χαθει ο ορισμος της.
οσο πολης ειναι το φερινγκατο αλλα τοσο ειναι και το γυμνο... στην ουσια ομως κανενα
απο τα 2 δεν μπορει θεωρηθει οτι ανηκει σε αυτη την κατηγορια γιατι ειναι δυσκινητα, εχουν υψηλη καταναλωση, δεν εχουν χωρους και ενα απλο πεσιμο σε κανει να σκεφτεσαι ποσα θα δωσεις...ουτε για ανεβοκατεβασμα σε πεζοδρομια βολευει...
εσυ μπορει να θεωρεις οτι πρεπει να πεις μπραβο λογω της τιμης του... αλλα πες μου ποιος θα δωσει
6000 αυτη την εποχη για να παρει ενα τετοιο περιορισμενης χρησης και με αισθητικη 5 ετων πισω...
ακομα και το speed triple εχει να δειξει μια αισθητικη δικη του με φαντασια...
το συγκεκριμενο που συζηταμε τωρα εχει μονο να δειξει αντιγραφες απο αλλα. Η μονη εξαιρεση ειναι το ψαλιδι πισω..αντε και ο κινητηρας
το ταμπελακι yamaha και τα 6000 ειναι το κριτηριο μονο για να πει κανεις μπραβο?
Τη γνωμη του λεει ο καθενας..κολλημα εχει αυτος δεν γουσταρει να ακουει αλλες αποψεις
και ναι το μηχανη πολης, εχει μπει για λογους μαρκετινγκ γι αυτο και εχει χαθει ο ορισμος της.
οσο πολης ειναι το φερινγκατο αλλα τοσο ειναι και το γυμνο... στην ουσια ομως κανενα
απο τα 2 δεν μπορει θεωρηθει οτι ανηκει σε αυτη την κατηγορια γιατι ειναι δυσκινητα, εχουν υψηλη καταναλωση, δεν εχουν χωρους και ενα απλο πεσιμο σε κανει να σκεφτεσαι ποσα θα δωσεις...ουτε για ανεβοκατεβασμα σε πεζοδρομια βολευει...
εσυ μπορει να θεωρεις οτι πρεπει να πεις μπραβο λογω της τιμης του... αλλα πες μου ποιος θα δωσει
6000 αυτη την εποχη για να παρει ενα τετοιο περιορισμενης χρησης και με αισθητικη 5 ετων πισω...
ακομα και το speed triple εχει να δειξει μια αισθητικη δικη του με φαντασια...
το συγκεκριμενο που συζηταμε τωρα εχει μονο να δειξει αντιγραφες απο αλλα. Η μονη εξαιρεση ειναι το ψαλιδι πισω..αντε και ο κινητηρας
το ταμπελακι yamaha και τα 6000 ειναι το κριτηριο μονο για να πει κανεις μπραβο?
Τη γνωμη του λεει ο καθενας..κολλημα εχει αυτος δεν γουσταρει να ακουει αλλες αποψεις
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
75 δικύλινδρα αλογάκια με κάτω από 6 χιλιάρικα δεν είναι καθόλου κακό...
Κατά τ' άλλα όμως (και μιλώντας μόνο από "οπτικής" άποψης) μου φαίνεται από αδιάφορο (συνολικά) έως τραγικό σε κάποιες λεπτομέρειες (κοντέρ)...
Από την άλλη, μήπως είμαστε και λίγο βιαστικοί ? Ας το δούμε από κοντά, ας το καβαλήσουμε για καμιά βόλτα, ας το κρίνουμε "δίκαια" με βάση την τιμή του, την χρήση, και το κοινό που απευθύνεται, και μετά πλακωνόμαστε με την ησυχία μας...
Κατά τ' άλλα όμως (και μιλώντας μόνο από "οπτικής" άποψης) μου φαίνεται από αδιάφορο (συνολικά) έως τραγικό σε κάποιες λεπτομέρειες (κοντέρ)...
Από την άλλη, μήπως είμαστε και λίγο βιαστικοί ? Ας το δούμε από κοντά, ας το καβαλήσουμε για καμιά βόλτα, ας το κρίνουμε "δίκαια" με βάση την τιμή του, την χρήση, και το κοινό που απευθύνεται, και μετά πλακωνόμαστε με την ησυχία μας...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Tα ιδια ακριβως λεω ...αλλα ο Kwsths δε γουσταρει την αποψης μας ..ο κολλημενος
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
πουλα τις μετοχες yamaha Γιαννη <>3
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- avatar
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Σάβ 05 Ιουν 2010, 16:52
- Model: K1300
- Model year: 2009
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
εγώ πιστεύω ότι ο κωστής το βλέπει από τη δική του οπτική γωνία και για κάποιον που αγαπάει τις μηχανές και περιμένει μια φρέσκια ιδέα δεν είναι αυτό το μηχανάκι.
Για κάποιον όμως (και ξέρω αρκετους) που όταν πανε ταξίδι πανε μόνο με αμάξι και τη μηχανή την έχουν για πολη, νησί το καλοκαίρι και αντε μέχρι λουτράκι νομίζω το μηχανάκι είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση:
καινούργιο μοτέρ 2κύλινδρο άρα με ροπή παντού
φοβερή κατανάλωση με το νέο μοτέρ
σίγουρα θα βγάλει μια ζελατίνα για κοντινές αποστάσεις
περιφερειακά που ικανοποιούν το 80% των χρηστών
δηλαδή η yamaha στοχεύει στην πλειοψηφία των ατόμων που παίρνουν μηχανή για πόλη αντε κ μέχρι 100 χλμ. με τιμή πολύ καλή για πρώτη εμφάνιση
για να δούμε και κανα test ride τι θα δείξει στην πράξη
Για κάποιον όμως (και ξέρω αρκετους) που όταν πανε ταξίδι πανε μόνο με αμάξι και τη μηχανή την έχουν για πολη, νησί το καλοκαίρι και αντε μέχρι λουτράκι νομίζω το μηχανάκι είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση:
καινούργιο μοτέρ 2κύλινδρο άρα με ροπή παντού
φοβερή κατανάλωση με το νέο μοτέρ
σίγουρα θα βγάλει μια ζελατίνα για κοντινές αποστάσεις
περιφερειακά που ικανοποιούν το 80% των χρηστών
δηλαδή η yamaha στοχεύει στην πλειοψηφία των ατόμων που παίρνουν μηχανή για πόλη αντε κ μέχρι 100 χλμ. με τιμή πολύ καλή για πρώτη εμφάνιση
για να δούμε και κανα test ride τι θα δείξει στην πράξη
Πιστεύω σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει.....μα πιστεύοντας σε αυτόν τον δημιουργώ,γιατί ανύπαρκτο λέμε ό,τι δεν πεθυμήσαμε αρκετά...
Ν.Καζαντζάκης
Ν.Καζαντζάκης
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Έχει όμως ένα θέμα τοποθέτησης στην αγορά. 2 κύλινδρο σ αυτά τα κυβικά παίζει χρόνια τώρα το vstrom κ οι διάφορες παραλλαγές του er(versys)κλπ τα οποία είναι αποδεδειγμένα προσανατολισμένα σε χρήση πόλης-ταξιδάκια. Η Yamaha μέχρι στιγμής είχε το 4 κύλινδρο diversion στην κατηγορία που σπορ δε το λες με τίποτα. Οπότε ίσως εκεί το τοποθετεί, σπορ επιλογή πόλης.
Επίσης δεν αποκλείεται να γίνει το αντίστοιχο με τα vstrom κ versys. Το μεν προέρχεται από το sv,το δε από το er. Μηχανάκια παταγωδους αποτυχίας(στην Ελλάδα) τα οποία άνοιξαν το δρόμο στα best seller.
Ίσως μπορούμε λοιπόν να το δούμε σαν το προάγγελο ενός"μικρού"μελλοντικού tdm(έλεος πια κι αυτό κινητήρας με ρίζες στη δεκαετία του 80!!)
Προς το παρόν,η τιμή του είναι το βασικό του ατού.
Επιφύλαξη γιατί κάπου πήρε το μάτι μου ότι παίζει να έρθει κ "κλειστή"έκδοση για τους κατόχους νέου τύπου διπλώματος που θέλει συγκεκριμένη ιπποδύναμη προς βάρος(δε το πάει με τα κυβικά) οπότε εκεί ναι είναι ότι πιο σπορ μπορεί να πάρει ο ταβλωμενος πιτσιρικάς. Εκεί παίζουν το cbr500(δικυλινδρο), διάφορα σκούτερ, οριακά ίσως το xtx(μπορείκ να κανώ λάθος)
Επίσης δεν αποκλείεται να γίνει το αντίστοιχο με τα vstrom κ versys. Το μεν προέρχεται από το sv,το δε από το er. Μηχανάκια παταγωδους αποτυχίας(στην Ελλάδα) τα οποία άνοιξαν το δρόμο στα best seller.
Ίσως μπορούμε λοιπόν να το δούμε σαν το προάγγελο ενός"μικρού"μελλοντικού tdm(έλεος πια κι αυτό κινητήρας με ρίζες στη δεκαετία του 80!!)
Προς το παρόν,η τιμή του είναι το βασικό του ατού.
Επιφύλαξη γιατί κάπου πήρε το μάτι μου ότι παίζει να έρθει κ "κλειστή"έκδοση για τους κατόχους νέου τύπου διπλώματος που θέλει συγκεκριμένη ιπποδύναμη προς βάρος(δε το πάει με τα κυβικά) οπότε εκεί ναι είναι ότι πιο σπορ μπορεί να πάρει ο ταβλωμενος πιτσιρικάς. Εκεί παίζουν το cbr500(δικυλινδρο), διάφορα σκούτερ, οριακά ίσως το xtx(μπορείκ να κανώ λάθος)
- socrates fz6s2
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 799
- Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 02:42
- Model: -
- Τοποθεσία: Δάσος Χαϊδαρίου
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Πιστέψτε με, όταν η ΥΑΜΑΗΑ σχεδίαζε το ΜΤ-07 (αλλά και το ΜΤ-09), μόνο την αγορά της χώρας μας ΔΕΝ έλαβε υπόψη της..
Στην Ελλάδα βασιλεύουν τα .. πολυχρηστικά on-off (ΧΤ, Transalp, V-strom, GS κλπ) στη χρήση πόλης/πεζοδρομίου/βουνού/νησιού και για πέρασμα από λακκούβες-χαντάκια η σαμαράκια-εκτοξευτήρες και γλιτσοκαθρεπτικούς δρόμους.. καλώς ή κακώς..
Όποιος δεν υποφέρει πλέον τη συντήρηση τέτοιων μοτοσακών, "στροφάρει" αναγκαστικά προς τα σκουτερόπαπια αναζητώντας την οικονομία, περιορίζοντας το εύρος χρήσης και περιμένοντας την "ανάπτυξη" στα οικονομικά του..
Τώρα τα γυμνά, ούτως η άλλως είναι πολύ περίεργα για την Ελλάδα.. Μόνο σαν cafe-racer "μουράτα" στέκονται στην αγορά.. μεγάλο βάρος, δεν φορτώνονται και δεν έχουν fering, άρα δεν ταξιδεύουν, δεν στρίβουν σαν ss, καίνε, δεν πάνε χώμα (έστω και βατό), δεν έχουν μεταπώληση.. Για την Κεντρική Ευρώπη είναι καλύτερα..
Κι αν θέλει κάποιος περισσότερο γκάζι από τα αναιμικά on-off; με 6.000€ (περίπου) μπορεί να πάρει ένα άριστο (καλοσυντηρημένο) ss (R1/6, GSXR, ZX κλπ..) και να κάνει τη "δουλειά" του παρά να πάρει κάτι σαν το ΜΤ-07 καινούριο.. όχι πως δε θα γίνουν πωλήσεις.. αλίμονο.. αλλά δεν προβλέπω επιτυχία.. γνώμη μου..
Στην Ελλάδα βασιλεύουν τα .. πολυχρηστικά on-off (ΧΤ, Transalp, V-strom, GS κλπ) στη χρήση πόλης/πεζοδρομίου/βουνού/νησιού και για πέρασμα από λακκούβες-χαντάκια η σαμαράκια-εκτοξευτήρες και γλιτσοκαθρεπτικούς δρόμους.. καλώς ή κακώς..
Όποιος δεν υποφέρει πλέον τη συντήρηση τέτοιων μοτοσακών, "στροφάρει" αναγκαστικά προς τα σκουτερόπαπια αναζητώντας την οικονομία, περιορίζοντας το εύρος χρήσης και περιμένοντας την "ανάπτυξη" στα οικονομικά του..
Τώρα τα γυμνά, ούτως η άλλως είναι πολύ περίεργα για την Ελλάδα.. Μόνο σαν cafe-racer "μουράτα" στέκονται στην αγορά.. μεγάλο βάρος, δεν φορτώνονται και δεν έχουν fering, άρα δεν ταξιδεύουν, δεν στρίβουν σαν ss, καίνε, δεν πάνε χώμα (έστω και βατό), δεν έχουν μεταπώληση.. Για την Κεντρική Ευρώπη είναι καλύτερα..
Κι αν θέλει κάποιος περισσότερο γκάζι από τα αναιμικά on-off; με 6.000€ (περίπου) μπορεί να πάρει ένα άριστο (καλοσυντηρημένο) ss (R1/6, GSXR, ZX κλπ..) και να κάνει τη "δουλειά" του παρά να πάρει κάτι σαν το ΜΤ-07 καινούριο.. όχι πως δε θα γίνουν πωλήσεις.. αλίμονο.. αλλά δεν προβλέπω επιτυχία.. γνώμη μου..
Η αξία ενός ανθρώπου φαίνεται: όχι από τον τρόπο που φέρεται σε αυτούς που έχουν κάτι να του προσφέρουν .. αλλά, από τον τρόπο που αντιμετωπίζει αυτούς από τους οποίους δεν έχει τίποτα να περιμένει ..!!..
- zisisx
- Δημοσιεύσεις: 965
- Εγγραφή: Τρί 23 Νοέμ 2010, 17:49
- Model: -
- Τοποθεσία: Πρεβεζα-Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
το μηχανακι ειναι ασχημο.....
Χαμογελατε......κανει τους αλλους να ανησυχουν.....!!!!!
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
το μηχανάκι είναι απλά τραγικό.
duduka δεν υπάρχει ο ορισμός της μηχανής πόλης.. Για τη πόλη είναι τα παπιά και τα σκουτερ. Eiναι σα τους καραγκιόζηδες που κάνουνε ταξίδια εθνική οδο με το smart. οι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ είναι για δρόμο. Παλιά δηλαδή γιατί δε τολμαγαν οι εταιρίες να βγαλουνε τετοιες μ@λ@κίες
χαρακτήρας μηδέν. γιατί να πας να παρεις αυτό το ΠΡΑΜΑ και να μη παρεις ενα street triple πχ?? Ενα monster???
ούτε για καφετέρια δεν είναι.
Σωκράτη, στη κεντρική ευρώπη δε παίρνει ο κόσμος τετοιες αηδίες.....εχουμε γυρίσει και ξέρουμε...
duduka δεν υπάρχει ο ορισμός της μηχανής πόλης.. Για τη πόλη είναι τα παπιά και τα σκουτερ. Eiναι σα τους καραγκιόζηδες που κάνουνε ταξίδια εθνική οδο με το smart. οι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ είναι για δρόμο. Παλιά δηλαδή γιατί δε τολμαγαν οι εταιρίες να βγαλουνε τετοιες μ@λ@κίες
χαρακτήρας μηδέν. γιατί να πας να παρεις αυτό το ΠΡΑΜΑ και να μη παρεις ενα street triple πχ?? Ενα monster???
ούτε για καφετέρια δεν είναι.
Σωκράτη, στη κεντρική ευρώπη δε παίρνει ο κόσμος τετοιες αηδίες.....εχουμε γυρίσει και ξέρουμε...
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: ΜΤ07 με δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ
Ρε παιδιά γιατί μας αρέσει τόσο να παίζουμε με τις λέξεις?
Φυσικά και δεν υπάρχουν μοτοσικλέτες πόλης, ούτε χωριού, ούτε τίποτα. Απλά είθισται οι μοτοσικλέτες που δεν έχουν κάποια προστασία απο τον αέρα (λέγε με fairing) να τις λέμε και πόλης.
Τώρα το αν θα προτιμήσει κάποιος το mt απο κάποιο άλλο γυμνό, αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το triumpf είναι ωραίο μηχανάκι, αλλά έχει και τιμή στα 9.000 απ' ότι είδα, άρα πάμε σε άλλη χρηματική κατηγορία.
Όσο για το monster, o "προβληματικός" θα το αγοράσει ούτως ή άλλως το ιταλικό, δε νομίζω να το συγκρίνει με ένα "value for money" ιαπωνικό, αφου λογικά θα έχει και το ανάλογο οικονομικό πακέτο που χρειάζεται για την μετέπειτα συντήρηση της μοτοσικλέτας.
Για έναν 30άρη όπως εγώ, ή έναν 40άρη, ίσως το μηχανάκι να θωρείται αδιάφορο, αλλά για έναν 20άρη (αν και νομίζω με την αλλαγή των διπλωμάτων αυτή η ηλικία έχει αλλάξει) που θέλει ένα κανούριο μηχανάκι να πηγαίνει στη σχολή του και να κάνει τα κοντινά (ή και μακρινά) ταξιδάκια του, είναι μια χαρά.
Στην Ελλάδα βέβαια, με την τρελή απαξίωση των μεταχειρισμένων, με 6 χιλιάρικα αγοράζει κανείς R1 και παίρνει και δώρο για μια εβδομάδα την κοπέλα αυτού που το οδηγούσε , αλλά και αυτό είναι άλλο θέμα, μια που ΕΥΤΥΧΩΣ ο υπόλοιπος πλανήτης λειτουργεί διαφορετικά από ότι εδώ.
Στην τελική, η μοτοσικλέτα που είχε να παρουσιάσει η yamaha στην κατηγορία μετά το τέλος του fz6, ήταν το xj6 (απαράδεκτο, υπερεκτιμημένο, άχρωμο, αδιάφορο) άρα για μένα η εμφάνιση του mt μόνο ως θετική μπορεί να θεωρηθεί.
Φυσικά και δεν υπάρχουν μοτοσικλέτες πόλης, ούτε χωριού, ούτε τίποτα. Απλά είθισται οι μοτοσικλέτες που δεν έχουν κάποια προστασία απο τον αέρα (λέγε με fairing) να τις λέμε και πόλης.
Τώρα το αν θα προτιμήσει κάποιος το mt απο κάποιο άλλο γυμνό, αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το triumpf είναι ωραίο μηχανάκι, αλλά έχει και τιμή στα 9.000 απ' ότι είδα, άρα πάμε σε άλλη χρηματική κατηγορία.
Όσο για το monster, o "προβληματικός" θα το αγοράσει ούτως ή άλλως το ιταλικό, δε νομίζω να το συγκρίνει με ένα "value for money" ιαπωνικό, αφου λογικά θα έχει και το ανάλογο οικονομικό πακέτο που χρειάζεται για την μετέπειτα συντήρηση της μοτοσικλέτας.
Για έναν 30άρη όπως εγώ, ή έναν 40άρη, ίσως το μηχανάκι να θωρείται αδιάφορο, αλλά για έναν 20άρη (αν και νομίζω με την αλλαγή των διπλωμάτων αυτή η ηλικία έχει αλλάξει) που θέλει ένα κανούριο μηχανάκι να πηγαίνει στη σχολή του και να κάνει τα κοντινά (ή και μακρινά) ταξιδάκια του, είναι μια χαρά.
Στην Ελλάδα βέβαια, με την τρελή απαξίωση των μεταχειρισμένων, με 6 χιλιάρικα αγοράζει κανείς R1 και παίρνει και δώρο για μια εβδομάδα την κοπέλα αυτού που το οδηγούσε , αλλά και αυτό είναι άλλο θέμα, μια που ΕΥΤΥΧΩΣ ο υπόλοιπος πλανήτης λειτουργεί διαφορετικά από ότι εδώ.
Στην τελική, η μοτοσικλέτα που είχε να παρουσιάσει η yamaha στην κατηγορία μετά το τέλος του fz6, ήταν το xj6 (απαράδεκτο, υπερεκτιμημένο, άχρωμο, αδιάφορο) άρα για μένα η εμφάνιση του mt μόνο ως θετική μπορεί να θεωρηθεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jordanbikes84 την Πέμ 07 Νοέμ 2013, 09:44, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες