Yamaha mt-09 2014
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Αντρίκο ευχαριστούμε για το αναλυτικότατο postάρισμα... +:Applause=+:=D>
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Re: Yamaha mt-09 2014
Ξεχασες να γραψεις οτι εχει 14 λιτρα ντεποζιτο
καλά να περάσεις μεχρι το σουνιο που θα πας!
επίσης, επειδη ρυθμισανε το τρικιλινδρο να δουλευει full ροπη σε χαμηλότερες ροπες (Για να θυμιζει μονομ@λ@κια, ή αλλιως μονοκυλινδρο), δε το κανει καλύτερο.
το προοριζει για ανθρωπους ΠΟΥ ΔΕ ΤΑΞΙΔΕΟΥΝ!!!!!
καλή ειναι η τιμή του, για μηχανακι κουασιμόδο
καλά να περάσεις μεχρι το σουνιο που θα πας!
επίσης, επειδη ρυθμισανε το τρικιλινδρο να δουλευει full ροπη σε χαμηλότερες ροπες (Για να θυμιζει μονομ@λ@κια, ή αλλιως μονοκυλινδρο), δε το κανει καλύτερο.
το προοριζει για ανθρωπους ΠΟΥ ΔΕ ΤΑΞΙΔΕΟΥΝ!!!!!
καλή ειναι η τιμή του, για μηχανακι κουασιμόδο
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Τιγρακο, δεν ειπα πουθενα οτι θα παρει καποιος το MT-09 και κυριως σκοπος του θα ειναι τα ταξιδια.
Το μηχανακι ανηκει σε διαφορετικη κατηγορια απο τα fazer ή το tiger.
Φτιαχτηκε για ανθρωπους που θελουν να το χρησιμοποιουν και καθημερινα,
αντι για αποκλειστικη χρηση σκουτεροπαπιου,
και να ευχαριστιουνται τα δρομολογια που κανουν, χωρις να δεινοπαθουν απο τα βαρια,
δυσχρηστα και ενεργοβορα τετρακυλινδρα μηχανακια σε συνθηκες πολης.
Δε λεω οτι εγινε ξαφνικα μηχανακι πολης και μποτιλιαρισματος, μια μηχανη 850cc,
αλλα οταν εχεις την ευχρηστια του mt-09, δε θα σκεφτεις να το βγαλεις για να πας τη βολτα σου,
το καφε σου και στη δουλεια σου, και ολα αυτα με αρκετη οικονομια.
Επισης με καποιες υποχωρήσεις μπορει να παει παντου και εκτος.
Και μη μου πεις οτι στα ταξιδια που εχεις κανει εξω,συναντας μονο μεγαλες On-off
και touring μηχανες, γιατι αυτο το κολλημα το εχουμε μονο εμεις, θαρρώ!
Τελος ποσα Κμ κανει ενας μεσος Ελληνας αναβατης στην Εθνικη και ποσα εντος πολης
και στις τριγυρω χαλαρες Κυριακατικες εξορμησεις?
Προσωπικα εκανα το 2013, με το σκουτερ 10000Κμ, και με τη μηχανη σκαρτα 4000κμ.
και ειμαι χαρακτηριστικοτατο παραδειγμα της σημερινης ελληνικης πραγματικοτητας.
Το μηχανακι ανηκει σε διαφορετικη κατηγορια απο τα fazer ή το tiger.
Φτιαχτηκε για ανθρωπους που θελουν να το χρησιμοποιουν και καθημερινα,
αντι για αποκλειστικη χρηση σκουτεροπαπιου,
και να ευχαριστιουνται τα δρομολογια που κανουν, χωρις να δεινοπαθουν απο τα βαρια,
δυσχρηστα και ενεργοβορα τετρακυλινδρα μηχανακια σε συνθηκες πολης.
Δε λεω οτι εγινε ξαφνικα μηχανακι πολης και μποτιλιαρισματος, μια μηχανη 850cc,
αλλα οταν εχεις την ευχρηστια του mt-09, δε θα σκεφτεις να το βγαλεις για να πας τη βολτα σου,
το καφε σου και στη δουλεια σου, και ολα αυτα με αρκετη οικονομια.
Επισης με καποιες υποχωρήσεις μπορει να παει παντου και εκτος.
Και μη μου πεις οτι στα ταξιδια που εχεις κανει εξω,συναντας μονο μεγαλες On-off
και touring μηχανες, γιατι αυτο το κολλημα το εχουμε μονο εμεις, θαρρώ!
Τελος ποσα Κμ κανει ενας μεσος Ελληνας αναβατης στην Εθνικη και ποσα εντος πολης
και στις τριγυρω χαλαρες Κυριακατικες εξορμησεις?
Προσωπικα εκανα το 2013, με το σκουτερ 10000Κμ, και με τη μηχανη σκαρτα 4000κμ.
και ειμαι χαρακτηριστικοτατο παραδειγμα της σημερινης ελληνικης πραγματικοτητας.
Re: Yamaha mt-09 2014
2 φορες το εχω δει την μια το βολταρα κανα δεκαλεπτο και συμφωνω σε:
-ανοιγει σαν μονοκυλινδρο οντως αλλα οχι τοσο τρομακτικα οσο λες αλλα δεν το ανοιξα τερμα(σιγουρα χαμηλα καλυτερο και απο το 1000 που εχω και εγω γραναζωμενο)
-φρενα πολυ καλα ιδια με του 1000 ειναι σχεδον
-ελαφρυ,ευκολοδηγητο
-ειναι για απειρα καγκουριλικια,τα κανει ολα ΕΥΚΟΛΑ
ΑΛΛΑ:
-στα 120-130 η μολις βαλεις δευτερα στο 1000 το περνας οχι 180 με τιποτα
-μαμα αναρτησεις αστειες,πολυ M*****Σ μου εδιναν αισθηση βαρκας(αμεσως μετα αφου κατεβηκα απο το δικο μου)
-ΑΣΧΗΜΟ!ΠΟΛΥΥ ΟΜΩΣ
-πλαστικα και γενικα ποιοτητα χαμηλη λογω τιμης
-14 λιτρα ντεποζιτο εισαι μονο για χαλκιδα και αν
γενικα ειναι να το εχεις για αττικη,βουλιαγμενης,παραλιακες και ελαχιστη εθνικη.με 8500 δεν παιρνεις καλυτερο ισχυει και εχει καλη σχεση τιμης-αποδοσης αλλα δεν θα πουλησει μου φαινεται
-ανοιγει σαν μονοκυλινδρο οντως αλλα οχι τοσο τρομακτικα οσο λες αλλα δεν το ανοιξα τερμα(σιγουρα χαμηλα καλυτερο και απο το 1000 που εχω και εγω γραναζωμενο)
-φρενα πολυ καλα ιδια με του 1000 ειναι σχεδον
-ελαφρυ,ευκολοδηγητο
-ειναι για απειρα καγκουριλικια,τα κανει ολα ΕΥΚΟΛΑ
ΑΛΛΑ:
-στα 120-130 η μολις βαλεις δευτερα στο 1000 το περνας οχι 180 με τιποτα
-μαμα αναρτησεις αστειες,πολυ M*****Σ μου εδιναν αισθηση βαρκας(αμεσως μετα αφου κατεβηκα απο το δικο μου)
-ΑΣΧΗΜΟ!ΠΟΛΥΥ ΟΜΩΣ
-πλαστικα και γενικα ποιοτητα χαμηλη λογω τιμης
-14 λιτρα ντεποζιτο εισαι μονο για χαλκιδα και αν
γενικα ειναι να το εχεις για αττικη,βουλιαγμενης,παραλιακες και ελαχιστη εθνικη.με 8500 δεν παιρνεις καλυτερο ισχυει και εχει καλη σχεση τιμης-αποδοσης αλλα δεν θα πουλησει μου φαινεται
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
ρε συ και με τις καινουργιες φυσικες δεν καλυτερεψε τιποτα..θελεις 2 μπουκαλια jack για να το πεις νοστιμο <>3
- τι γραναζι εχει μπροστα?
- θεση συνεπιβατη δοκιμασες ?
Ωραιο ποστ κατα τα αλλα με πολλη πληροφορια +:Applause=+:=D>
Mην το συγκρινεις με fz1... διαφορετικη χρηση το καθενα και 8 χρονια διαφορα.
προσωπικα αυτη η κατηγορια με περιοριζει αρκετα...
με τιποτα δεν σκεφτομαι να εχω κατι παραπανω απο 250cc για να πηγαινω στη δουλεια.
- τι γραναζι εχει μπροστα?
- θεση συνεπιβατη δοκιμασες ?
Ωραιο ποστ κατα τα αλλα με πολλη πληροφορια +:Applause=+:=D>
Mην το συγκρινεις με fz1... διαφορετικη χρηση το καθενα και 8 χρονια διαφορα.
προσωπικα αυτη η κατηγορια με περιοριζει αρκετα...
με τιποτα δεν σκεφτομαι να εχω κατι παραπανω απο 250cc για να πηγαινω στη δουλεια.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: Yamaha mt-09 2014
δεν ξερω αν ρωτας εμενα κωστη αλλα εγω σου απαντω.16 γραναζι μπροστα,θεση συνεπιβατη ρεν δοκιμασα.αναποφευκτα το συγκρινω γιατι αυτο εχω και εψαχνα λογο για ανταλλαγη αλλα δεν μπορουσα να βρω.με αυτο εγω προσωπικα και εχοντας συνηθισει και το 1000 ουτε επιδαυρο δεν θα πηγαινα οχι δικαβαλο με γυναικα και ταξιδακι κοντινο.για εικοσαρηδες κ@υλωμενους παντως καλο ειναι .σιγουρα στοχευει σε αλλο κοινο.
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
-Δε ξερω για γραναζιKwsths έγραψε: - τι γραναζι εχει μπροστα?
- θεση συνεπιβατη δοκιμασες ?
-Νομιζω οτι πισω ειναι καλυτερα να μπει μονοσελο και να καταργηθουν τα μαρσπιε.....
Εκατσα για λιγο πισω και τα γονατα νομιζω ειναι πιο κλειστα απο του φαζερ, οπως επισης δεν εχει
χειρολαβες......
1.Πιστεψε τη πρωτη ταχυτητα δε τολμησα να την ανοιξω τερμα ποτε, και επειδη αμεσως μετα ανεβηκα στο φαζερ, καμια επαφη στο συγκεκριμενο κομματι. Το φαζερ θελει τουλαχιστον να φτασει 7000στροφες για να ξεκολλησει σβελτα τα +30 κιλα του, και ειναι και το δικο μου γραναζωμενο, με φιλτρο και εξατμιση.kakarelos έγραψε: 1-ανοιγει σαν μονοκυλινδρο οντως αλλα οχι τοσο τρομακτικα οσο λες αλλα δεν το ανοιξα τερμα(σιγουρα χαμηλα καλυτερο και απο το 1000 που εχω και εγω γραναζωμενο)
2-φρενα πολυ καλα ιδια με του 1000 ειναι σχεδον
3-στα 120-130 η μολις βαλεις δευτερα στο 1000 το περνας οχι 180 με τιποτα
4-μαμα αναρτησεις αστειες,πολυ M*****Σ μου εδιναν αισθηση βαρκας(αμεσως μετα αφου κατεβηκα απο το δικο μου)
5 -αλλα δεν θα πουλησει μου φαινεται
Ειλικρινα μου εδινε την ιδια αισθηση με το Δουκα.
2.Τα φρενα του 1000 δεν ειναι πλεον τοσο καλα. Ηταν καλα οταν βγηκε πριν 9 χρονια.
3.Ισως υπερβαλω με τα 180, αλλα ειναι παρα πολυ κοντα βαση 0-400μ.
fz1 --> 0-400m.: around 10,70s (204Km)
mt09--> 0-400m.: around 11,32s (197km)
fz8-->0-400m.: around 12,24s
Οποτε μεχρι τα 170 θεωρω οτι ειναι σιγουρα μπροστα το mt,
αλλα μετα αρχιζει να παιζει ρολο το γραναζωμα και η αεροδυναμικη.
4.Ειναι M*****Σ οι αναρτησεις, πιο M*****Σ απο φαζερ, αλλα παρηχαν πληροφορηση και ποιοτητα, και πουθενα ανασφαλεια, εκτος πλεον απο τα 180+ που γενικα "ψαρευε" λιγο το μπροστινο.
Το φαζερ απο τη μερα που βγηκε ειχε θεμα με την αναρτηση τη πισω, πολυ σκληρη και αποτομη.
5. Κανα 5αρι χρονια πριν, θα πουλαγε ευκολα.....σημερα λογο τιμης θα κινηθει καλυτερα απο τον ανταγωνισμο
αλλα και παλι, θα τα μετραμε στα δαχτυλα........
Re: Yamaha mt-09 2014
ζητω συγνωμη γιατι το συγκρινα με το δικο μου που εχω και αναρτησεις αλλες,σωληνακια,φιλτρο,εξατμιση.μαμα δεν εχω οδηγησει fz1 ποτε οποτε αυτα τα εγραψα σε συγκριση με το δικο μου.στα περισσοτερα παντως συμφωνω.
τζαμπα βενζινη πουθενα?????
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Tι τελειωσε?
Δεν θα πειτε αλλα?
Αντε να ξυπναει λιγο το φορουμ που κοντευε να μας παρει ο υπνος...
Τιγρη και φρεζα και το mt και το tiger είναι για τον μπου........οοοο (τροχυλιας)
Δεν θα πειτε αλλα?
Αντε να ξυπναει λιγο το φορουμ που κοντευε να μας παρει ο υπνος...
Τιγρη και φρεζα και το mt και το tiger είναι για τον μπου........οοοο (τροχυλιας)
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: Yamaha mt-09 2014
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Ανδρεα για τεχνικα εμαθες τιποτα? πχ βολαν μηπως φοραει ιδιο?
@kakarelos στον freza αναφερομουν που καθησε και εγραψε τοσο αναλυτικο ποστ. Το μονο ακυρο που κανει ειναι οτι το συγκρινει με το fz1 μια και ειναι μηχαμη τελειως διαφορετικης χρησης.
@kakarelos στον freza αναφερομουν που καθησε και εγραψε τοσο αναλυτικο ποστ. Το μονο ακυρο που κανει ειναι οτι το συγκρινει με το fz1 μια και ειναι μηχαμη τελειως διαφορετικης χρησης.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: Yamaha mt-09 2014
Για το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν έχω άποψη αφού δεν το έχω δει από κοντά... Πάντως αν κοστίζει στα λεφτά που λέτε μάλλον είναι καλά τοποθετημένο...
Αυτό όμως που με χαλάει σε όλα τα καινούργια είναι η αισθητή πτώση ποιότητας στα περιφερειακά τους... Διακόπτες ίδιοι με των παπιών, τιμόνια "σωλήνες", φθηνοόργανα βγαλμένα από το playstation, πλαστικά για τον φούτσο, κοκ... Αγοράζεις καινούργια μηχανή και νιώθεις ότι σου πουλήσανε κινεζιά κουτί υπολογιστή... Ναι, έχουν βρει τον τρόπο να μην χαλάνε και να κρύβουν επιμελώς την φθήνια τους, αλλά κάπου μέσα σου το νιώθεις και σε τρώει...
Αααα και ΌΤΙ και να κάνουν με τους ψεκασμούς και τις χαρτογραφήσεις όταν το κοντέρ πλησιάζει τα 200 εκεί τα 4κ είναι αναντικατάστατα... Τα 2κ ή 3κ τραβάνε δυνατά από χαμηλά, ανεβάζουν ρωμαλέα και διασκεδαστικά τα πρώτα 150-180 χιλιόμετρα, έχουν καλύτερη απόκριση, άλλα το ουρλιαχτό και η μεταμόρφωση στις ψηλές, η γοητεία της άνετης 3ης εκατοντάδας χιλιομέτρων, η εξερεύνηση της τελικής με τις μπάρες του δρόμου να γίνονται τοίχος στα μάτια σου παραμένουν αξίες "ανεκτίμητες"... όταν τα έχεις ζήσει αυτά όλα τα άλλα τα βλέπεις σαν "χοντρά παπάκια" μετά...
Αυτό όμως που με χαλάει σε όλα τα καινούργια είναι η αισθητή πτώση ποιότητας στα περιφερειακά τους... Διακόπτες ίδιοι με των παπιών, τιμόνια "σωλήνες", φθηνοόργανα βγαλμένα από το playstation, πλαστικά για τον φούτσο, κοκ... Αγοράζεις καινούργια μηχανή και νιώθεις ότι σου πουλήσανε κινεζιά κουτί υπολογιστή... Ναι, έχουν βρει τον τρόπο να μην χαλάνε και να κρύβουν επιμελώς την φθήνια τους, αλλά κάπου μέσα σου το νιώθεις και σε τρώει...
Αααα και ΌΤΙ και να κάνουν με τους ψεκασμούς και τις χαρτογραφήσεις όταν το κοντέρ πλησιάζει τα 200 εκεί τα 4κ είναι αναντικατάστατα... Τα 2κ ή 3κ τραβάνε δυνατά από χαμηλά, ανεβάζουν ρωμαλέα και διασκεδαστικά τα πρώτα 150-180 χιλιόμετρα, έχουν καλύτερη απόκριση, άλλα το ουρλιαχτό και η μεταμόρφωση στις ψηλές, η γοητεία της άνετης 3ης εκατοντάδας χιλιομέτρων, η εξερεύνηση της τελικής με τις μπάρες του δρόμου να γίνονται τοίχος στα μάτια σου παραμένουν αξίες "ανεκτίμητες"... όταν τα έχεις ζήσει αυτά όλα τα άλλα τα βλέπεις σαν "χοντρά παπάκια" μετά...
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Κωστη, τα συγκρινω μονο και μονο για να εχουμε ενα κοινο σημειο αναφοραςKwsths έγραψε: Το μονο ακυρο που κανει ειναι οτι το συγκρινει με το fz1 μια και ειναι μηχαμη τελειως διαφορετικης χρησης.
και να αποκομίσετε την αισθηση του mt09 που οδηγησα.
Σαφως και δεν ειναι ιδια μηχανακια και δεν εχουν λογο να συμπεριφερονται το ιδιο.
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha mt-09 2014
Το πέτυχα στον δρόμο σήμερα το πρωί, ήμουν με το αυτοκίνητο, έκανε δοκιμή το περιοδικό "μοτο". Δεν πρόλαβα να δω μούρη αλλά από κ**ο είναι ομορφούλι.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης